16-05-2012, 00:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2012, 00:08 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
sai hea. Kapotialuse-pilt oleks kah kindlasti kena - kuis strut jms seal on. Moto oma liikumisega ei kohtu selle strutiga üldse? Paistab uskumatu -
strutid on üldiselt jah OHC-l ja DOHC-l erinevad; DOHC omad on huka kõveramad. OMP kataloogis on reguleeritavad justkui samad; OHC-le esimest ülemist mittereguleeritavat ei lubagi ning DOHC on selline paras S-täht:
![[Pilt: MA1644.jpg]](http://www.ompracing.it/images/motore_ricerca/big/MA1644.jpg)
muide mul on kabriole passivaks lõigutud nn smoked-tagatuled üle. Ning nn laiatarbe-kadeti vidinaid on mul kah kuidagi vastuseisust hoolimata kogunenud - igasugused (naturaalmajanduslikud) kauplemised on mõtte tulles suhtlust väärt. Ise tunnen puudust bensupaagikorgist, roolivardast, 5d GSI küljeliistudest (uksel) ja kapotialusest müramatist.
edit: ja muidugi teab iga kadetiomanik, et GSI esistange on kuldaväärt asi - kui isegi ennast esiosa turvalisuse osas kindlana tunda, siis see on kauplemistel ikkagi parim "valuuta"
Teet
strutid on üldiselt jah OHC-l ja DOHC-l erinevad; DOHC omad on huka kõveramad. OMP kataloogis on reguleeritavad justkui samad; OHC-le esimest ülemist mittereguleeritavat ei lubagi ning DOHC on selline paras S-täht:
![[Pilt: MA1644.jpg]](http://www.ompracing.it/images/motore_ricerca/big/MA1644.jpg)
muide mul on kabriole passivaks lõigutud nn smoked-tagatuled üle. Ning nn laiatarbe-kadeti vidinaid on mul kah kuidagi vastuseisust hoolimata kogunenud - igasugused (naturaalmajanduslikud) kauplemised on mõtte tulles suhtlust väärt. Ise tunnen puudust bensupaagikorgist, roolivardast, 5d GSI küljeliistudest (uksel) ja kapotialusest müramatist.
edit: ja muidugi teab iga kadetiomanik, et GSI esistange on kuldaväärt asi - kui isegi ennast esiosa turvalisuse osas kindlana tunda, siis see on kauplemistel ikkagi parim "valuuta"

Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"