02-01-2004, 23:33 PM
Tegelikult,ARO paistab põhimõttelt suhteliselt lihtne ja lollikindel liikur olevat,kuid selle margi väga vähene levik+igatsugu suuremad ja väiksemad vead osutuvad takistuseks.Ka kõige esimene mudel IMS-57 oli väliselt GAZ-69 koopia,kuid teistsuguse mootoriga (vt.ka http://digilander.libero.it/cuoccimix/EN...H(Aro).htm ),ehk seega 3300 cm ja 50 hj (kas mingi rumeenlaste endi aretus???).M-461 oli selle järglane,kunagi olen paari sellist näinud Saksamaa Ebay\'s müügis.
ARO 24 seeriat on toodetud või tehakse praegugi näiteks Portugalis,Hispaanias,Itaalias ja Brasiilias.(sama allikas).Seega rumeenlased on ka automaailmas midagi suht head välja suutnud mõelda,kuid tüüpilised sotsialismiaja probleemid...
ARO 24 seeriat on toodetud või tehakse praegugi näiteks Portugalis,Hispaanias,Itaalias ja Brasiilias.(sama allikas).Seega rumeenlased on ka automaailmas midagi suht head välja suutnud mõelda,kuid tüüpilised sotsialismiaja probleemid...