22-05-2012, 18:48 PM
pooldan minagi ülevaatust. Otseselt tükki küljest ei võta kord aastas hobiliikuri või paari tehnilises korrasolekus veenduda, aga eraldab siiski terad ja sõklad. Statistika (ja ka nn maameheloogika) on libe tee - TÜV kohustus on siiski omamoodi hoob, mis nn vanad rapped liikluspildist ära hoiab. Ei ole välistatud, et hoova puudumine nt mõne piduriteta hirmsa asja me tänavatele toob ning ka +1 on juba liiast.
...ja eks ka vanade autode imagole tuleb kasuks, kui ei vura ringi masinaid, mis ka nn rat styledest jms asjadest kuulnu silmis siiski looksid pilti vanast autost kui "vanast rappest".
TÜV metoodika (pidurid, heitgaasid, allasõidutõkked, tuled) on juba eraldi teema. Korras sõiduautoga käies on visuaalne inspektsioon + piduristend pigem formaalsused. Rehvide vanusepiirangu mittekehtimisega vanasõidukil on muidugi juba samm samas suunas TÜV kaotamisega elik usalduse ülesnäitamine.
...ja eks ka vanade autode imagole tuleb kasuks, kui ei vura ringi masinaid, mis ka nn rat styledest jms asjadest kuulnu silmis siiski looksid pilti vanast autost kui "vanast rappest".
TÜV metoodika (pidurid, heitgaasid, allasõidutõkked, tuled) on juba eraldi teema. Korras sõiduautoga käies on visuaalne inspektsioon + piduristend pigem formaalsused. Rehvide vanusepiirangu mittekehtimisega vanasõidukil on muidugi juba samm samas suunas TÜV kaotamisega elik usalduse ülesnäitamine.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"