23-05-2012, 17:07 PM
Nu nii...olin vahepeal kuss. Sest pold miskit öölda.
Nüid on asi selge. Murutraktor, millel see remonditav mootor seisis, sai minuga täna taas kokku. Pärast eelmist kohtumist. Siis sai tehtud sellised avastused: Hooratas oli alumiiniumkiilu mingi ime läbi pooleks lõiganud (just alles sai mootor kokku pandud ja ka käima pandud) ja hooratas oli paigast ära. Tegin uue kiilu. Enne seda võtsin mootori veelkord pooleks, tutkisin seda tsentrifugaalsüsteemi, mis majandab mootori pööretega, tasandab vöi tasakaalustab... Ega ma palju targemaks saanud
.
Mootor kokku, hooratas paika... ja siis võtsin karbussi ette.
Alt kopsik maha, segusiibri poolt vaadates oli asi kahtlane - siibri võll logises oma pesas ikka väga kõvasti. Kuna sinna esialgu midagi asemele panna pold, siis tuli konstateerida fakti - see karbuss ei kõlba enam kuhugi. Sest siibri koha pealt oli lõõri sein kogu perimeetri ulatuses ära söödud ehk jooned sees. Segusiiber ei saa niimoodi ju töötada. Vaatasin ringi uue järele - Hortulus lubas nädalaga kohale tuua. Hea õne peale astusin Tartus Metsakaupmehe uksest sisse ja..ennäe! sealne töömees sirutas vaid käe tööriistakasti. Tagasi tõmmates oli tal käes tutikas karbuss, just see, mida vaja!
Täna paigaldasin selle uue karbussi mootorile. Uuel ei olnud ujukikambri küljes elektrilist kütuseklappi. Autoriseeritud remondimees (Tartus) ütles, et ilma selle klapita on asi paremgi. Sellest juhindudes ma ei vahetanud kopsikut ära, et targemad mehed vast teavad, mida räägivad
.
Mootor käivitus, allus reguleeringule ja ei aevastanud enam. Korras!
Aga võta näpust! Peale kliendi juurest lahkumist tuli kõne - mootor ei käivitu! Ja vähe sellest - ei käi isegi ringi mitte! Liigutasin kiirelt oma ajurakke...ja soovitasin küünla maha keerata. Küünlaaugust voolas välja bensiin! Selge, midagi on ujukikambris nihu. Soovitasin puusalt, et vahetagu ujukikambri kopsik ära, et pangu vana koos elektrilise klapiga asemele. Nii tehti ja asi korras. Vot nii.
Mõtlesin, et lisan ka pilte, aga momendil on suht kiire..ja kes enne pole üht muruka karbussi näind
..
Nüid on asi selge. Murutraktor, millel see remonditav mootor seisis, sai minuga täna taas kokku. Pärast eelmist kohtumist. Siis sai tehtud sellised avastused: Hooratas oli alumiiniumkiilu mingi ime läbi pooleks lõiganud (just alles sai mootor kokku pandud ja ka käima pandud) ja hooratas oli paigast ära. Tegin uue kiilu. Enne seda võtsin mootori veelkord pooleks, tutkisin seda tsentrifugaalsüsteemi, mis majandab mootori pööretega, tasandab vöi tasakaalustab... Ega ma palju targemaks saanud

Mootor kokku, hooratas paika... ja siis võtsin karbussi ette.
Alt kopsik maha, segusiibri poolt vaadates oli asi kahtlane - siibri võll logises oma pesas ikka väga kõvasti. Kuna sinna esialgu midagi asemele panna pold, siis tuli konstateerida fakti - see karbuss ei kõlba enam kuhugi. Sest siibri koha pealt oli lõõri sein kogu perimeetri ulatuses ära söödud ehk jooned sees. Segusiiber ei saa niimoodi ju töötada. Vaatasin ringi uue järele - Hortulus lubas nädalaga kohale tuua. Hea õne peale astusin Tartus Metsakaupmehe uksest sisse ja..ennäe! sealne töömees sirutas vaid käe tööriistakasti. Tagasi tõmmates oli tal käes tutikas karbuss, just see, mida vaja!
Täna paigaldasin selle uue karbussi mootorile. Uuel ei olnud ujukikambri küljes elektrilist kütuseklappi. Autoriseeritud remondimees (Tartus) ütles, et ilma selle klapita on asi paremgi. Sellest juhindudes ma ei vahetanud kopsikut ära, et targemad mehed vast teavad, mida räägivad

Mootor käivitus, allus reguleeringule ja ei aevastanud enam. Korras!
Aga võta näpust! Peale kliendi juurest lahkumist tuli kõne - mootor ei käivitu! Ja vähe sellest - ei käi isegi ringi mitte! Liigutasin kiirelt oma ajurakke...ja soovitasin küünla maha keerata. Küünlaaugust voolas välja bensiin! Selge, midagi on ujukikambris nihu. Soovitasin puusalt, et vahetagu ujukikambri kopsik ära, et pangu vana koos elektrilise klapiga asemele. Nii tehti ja asi korras. Vot nii.
Mõtlesin, et lisan ka pilte, aga momendil on suht kiire..ja kes enne pole üht muruka karbussi näind
