29-05-2012, 08:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2012, 08:15 AM ja muutjaks oli Tift.)
Vahepeal said kammitsad paika:
![[Pilt: kammitsad.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/kammitsad.jpg?w=490&h=367)
Muuseas, meenus üks ammune teema, kus keegi ksf...kes, andku ta mulle andeks, aga nime ei mäleta, arutles kasutatava tagasilla differentsiaali korpuse suuruse üle. Ta arvas, et Multicar-i silla keskkoht jääb liiga madalaks. Ülemisel pildil on selgelt näha, et kliirens on suht piisav, eks asi on kinni kasutatavates ratastes
. Originaalidega poleks tõepoolest vao vahele asja
Ja mootori-käigukasti-diffri komplekt sai käpad, paar näidet:
![[Pilt: kc3a4pp1.jpg?w=490]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/kc3a4pp1.jpg?w=490)
![[Pilt: kc3a4pp2.jpg?w=490]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/kc3a4pp2.jpg?w=490)
Ei meeldinud mulle Berta juures üks oluline nüanss- nimelt pikkus. Esi- ja tagarataste vahe tundus olevat liiga pikk. Otsustamine võttis aega, sest tunne ei valetanud – sellised häirivad asjaolud tähendavad tavaliselt liigset tööd ja ajakulu. Aga argument “lühem traktor-parem manööverdusvõime” pani asja paika. Võtsin esisilla alt ja …
…arvan, et pärast mõne asja ümbertegemist võib öelda – minu poolt on kõik tehtud, lühemaks enam ei saa. Noh, saaks kah, aga see nõuab juba suuremat ümbertegemist. Praegune tulemus igatahes minu silma enam ei häiri, ca`25 cm on kah parasjagu:
![[Pilt: esisild7.jpg?w=490]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/esisild7.jpg?w=490)
Kandurplaat vajab veel viimistlemist…
Sisse tuleb puurida veel kinnituspoltide avad ja siis saab silla alla torgata.
Uudis!! Eile juhtus see, et sai lahenduse üks mure, mis tükk aega mind vaevas - kokku said Berta ja tema tulevane kütusepaak! Ja seda lugupeetud ksf. sohver kaasabil. Siinkohal talle suurimad tänud ja...eks tulevikus popsub ka Berta mõned lõbusad suitsurõngad talle tänutäheks
!
Paak on DT-20 oma, pisut tahab tegemist ja nokitsemist, kuid see on juba pisiasi. Laiuselt sobib MTZ-i kapotiga kenasti, ainult ülemine osa tahab kokkuajamist saada.
![[Pilt: kammitsad.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/kammitsad.jpg?w=490&h=367)
Muuseas, meenus üks ammune teema, kus keegi ksf...kes, andku ta mulle andeks, aga nime ei mäleta, arutles kasutatava tagasilla differentsiaali korpuse suuruse üle. Ta arvas, et Multicar-i silla keskkoht jääb liiga madalaks. Ülemisel pildil on selgelt näha, et kliirens on suht piisav, eks asi on kinni kasutatavates ratastes


Ja mootori-käigukasti-diffri komplekt sai käpad, paar näidet:
![[Pilt: kc3a4pp1.jpg?w=490]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/kc3a4pp1.jpg?w=490)
![[Pilt: kc3a4pp2.jpg?w=490]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/kc3a4pp2.jpg?w=490)
Ei meeldinud mulle Berta juures üks oluline nüanss- nimelt pikkus. Esi- ja tagarataste vahe tundus olevat liiga pikk. Otsustamine võttis aega, sest tunne ei valetanud – sellised häirivad asjaolud tähendavad tavaliselt liigset tööd ja ajakulu. Aga argument “lühem traktor-parem manööverdusvõime” pani asja paika. Võtsin esisilla alt ja …
…arvan, et pärast mõne asja ümbertegemist võib öelda – minu poolt on kõik tehtud, lühemaks enam ei saa. Noh, saaks kah, aga see nõuab juba suuremat ümbertegemist. Praegune tulemus igatahes minu silma enam ei häiri, ca`25 cm on kah parasjagu:
![[Pilt: esisild7.jpg?w=490]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/esisild7.jpg?w=490)
Kandurplaat vajab veel viimistlemist…
Sisse tuleb puurida veel kinnituspoltide avad ja siis saab silla alla torgata.
Uudis!! Eile juhtus see, et sai lahenduse üks mure, mis tükk aega mind vaevas - kokku said Berta ja tema tulevane kütusepaak! Ja seda lugupeetud ksf. sohver kaasabil. Siinkohal talle suurimad tänud ja...eks tulevikus popsub ka Berta mõned lõbusad suitsurõngad talle tänutäheks

Paak on DT-20 oma, pisut tahab tegemist ja nokitsemist, kuid see on juba pisiasi. Laiuselt sobib MTZ-i kapotiga kenasti, ainult ülemine osa tahab kokkuajamist saada.