30-05-2012, 11:52 AM
Vahepeal jälle palju vett merre voolanud. Väga palju pole kahjuks Garaazi jõudnud. Natuke siiski.
Lahenduse leidis paagi filtri, tuulutuse ja sellega seonduv. Kasutan mootoriga kaasa tulnud söekanistrit ja muud mudru. Paagi filtriks sai vahetatav element, mille istutasin alumise väljavõtte otsa.
Alustatud on ka elektrisüsteemiga. Veetud juhtmed masina tagaossa, samuti kellade ja sülitite paneeli taga. Vaikselt tegin algust etteotsa minevate juhtmetega, kuid selleks et kogu esiosa juhtmekimp valmis meisterdada, tuleb esmalt enamik agregaate paigale sättida. Seetõttu tegelen hetkel mootoriga. Alguses mõtlesin kõik vidinad paika panna ja enne värvi uuesti maha katkuda, kuid siis leidsin, et selle pole vast mõtet, seega sai mootoriruum uue musta poolmatt värvikatte.
Kuna mootor tuli sõitvalt masinalt, siis nagu vist juba olen maininud, suurt remonti tegema ma ei hakka. Kaant maha ei kanguta aga vahetan kõik tihendid millele ligi pääsen. Plokk ise värvitud, otsakaan, karter ja muu puhastatud. Nüüd ootan veel mõnda tihendit ja siis saab mootori kokku aladuda ning oma kohale panna.
Ajajooksul tekkinud ka mõningad küsimused:
1. Mida kasutada salongi ja mootoriruumi vahelise seina mürakatteks. Mõtlen siis mootoriruumi poolset osa.
2. Millega põhi ja rattakoopad üle teha. Hetkel pinnad krunditud, hermetsiga liitekohad üle käidud ja uretaanvärviga värvitud.
Ah jah, kuna naisel tekkis küsimus kuhu kogu muu pere mahtuma peaks, siis sai vahepeal vähendatud olemasolevate laialikistud masinate arvu ja Garaazi veetud 71 aasta Taunus kupee. Otsustasin selles osas targem olla, et enne midagi lammutama ei hakka, kui Opel valmis. Vahepealset aega aga kasutaks juppide otsinguks. Seega, kelle midagi lakapeal vedeleb, andke teada. tegin ka vastavasisulise kuulutuse:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=40896
Lahenduse leidis paagi filtri, tuulutuse ja sellega seonduv. Kasutan mootoriga kaasa tulnud söekanistrit ja muud mudru. Paagi filtriks sai vahetatav element, mille istutasin alumise väljavõtte otsa.
Alustatud on ka elektrisüsteemiga. Veetud juhtmed masina tagaossa, samuti kellade ja sülitite paneeli taga. Vaikselt tegin algust etteotsa minevate juhtmetega, kuid selleks et kogu esiosa juhtmekimp valmis meisterdada, tuleb esmalt enamik agregaate paigale sättida. Seetõttu tegelen hetkel mootoriga. Alguses mõtlesin kõik vidinad paika panna ja enne värvi uuesti maha katkuda, kuid siis leidsin, et selle pole vast mõtet, seega sai mootoriruum uue musta poolmatt värvikatte.
Kuna mootor tuli sõitvalt masinalt, siis nagu vist juba olen maininud, suurt remonti tegema ma ei hakka. Kaant maha ei kanguta aga vahetan kõik tihendid millele ligi pääsen. Plokk ise värvitud, otsakaan, karter ja muu puhastatud. Nüüd ootan veel mõnda tihendit ja siis saab mootori kokku aladuda ning oma kohale panna.
Ajajooksul tekkinud ka mõningad küsimused:
1. Mida kasutada salongi ja mootoriruumi vahelise seina mürakatteks. Mõtlen siis mootoriruumi poolset osa.
2. Millega põhi ja rattakoopad üle teha. Hetkel pinnad krunditud, hermetsiga liitekohad üle käidud ja uretaanvärviga värvitud.
Ah jah, kuna naisel tekkis küsimus kuhu kogu muu pere mahtuma peaks, siis sai vahepeal vähendatud olemasolevate laialikistud masinate arvu ja Garaazi veetud 71 aasta Taunus kupee. Otsustasin selles osas targem olla, et enne midagi lammutama ei hakka, kui Opel valmis. Vahepealset aega aga kasutaks juppide otsinguks. Seega, kelle midagi lakapeal vedeleb, andke teada. tegin ka vastavasisulise kuulutuse:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=40896