T-40 siduri remont
#11

Ksf Phyl`i jutus on ka vastus sees- sidur saab palju libistamist. Hõõrdumisest tekib soojus, sellest paratamatud kuumapraod hoorattas ja vaheplaadis. Kui sõidumaneeri ei saa muuta, siis head vahetamist. Üldiselt kuumapraod seni kui vaheketas sirge, töötamist eriti ei sega. Ringsooned on hullem- siduriketas on lastud neetideni kuluda. Eriti hästi "treivad" väljakulunud alumiiniumneedid. Mahatreimine pole ka lihtne- see läikiv, kuumasaanud pind on ebaühtlase sügavuseni treitera jaoks kõvaks muutunud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
T-40 siduri remont - Autor: phyl - 30-05-2012, 19:20 PM
RE: T-40 siduri remont - Autor: _rein_ - 30-05-2012, 21:21 PM
RE: T-40 siduri remont - Autor: phyl - 31-05-2012, 00:16 AM
RE: T-40 siduri remont - Autor: phyl - 01-06-2012, 18:13 PM
RE: T-40 siduri remont - Autor: Ranno - 30-05-2012, 23:12 PM
RE: T-40 siduri remont - Autor: Bennet - 31-05-2012, 10:18 AM
RE: T-40 siduri remont - Autor: phyl - 31-05-2012, 15:29 PM
RE: T-40 siduri remont - Autor: muska71 - 31-05-2012, 17:07 PM
RE: T-40 siduri remont - Autor: Bennet - 31-05-2012, 18:24 PM
RE: T-40 siduri remont - Autor: _rein_ - 31-05-2012, 19:34 PM
RE: T-40 siduri remont - Autor: phyl - 31-05-2012, 22:09 PM
RE: T-40 siduri remont - Autor: Bennet - 31-05-2012, 20:24 PM
RE: T-40 siduri remont - Autor: pen.skar - 31-05-2012, 20:26 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne