M 407/402
#18

See "kas tasub, mida teha" jne teema kerkib siin foorumis tähelepanuväärse regulaarsusega...

Olles oma küna vahelduva eduga 9 aastat putitanud ning selle käigus paljud ämbrid läbi kolistanud, tahaks lisada seda, et juba meelelaad "tahaks saada vot sellist tulemust ja seda pulmadeks rentida" välistab igasugu isetegemise. Kui eesmärgiks on tulemus, on kergem teha asju mida sa oskad ja teenitud raha spetsialistidele viia. Ja spetsialiste tuleb ka väga hoolega valida, enamiku juurde on odavam viia ainult raha ja auto koju jätta - sedasi vähemalt ei rikuta midagi ära.

Samas kui sa võtad autoga jändamist nagu nauditavat protsessi, siis on algul olulised hoopis teised asjad kui roosteeemalduse tehnoloogia ning juhtmekimpude kattematerjal. Oluline on see, et sul oleks seda tööd tõesti mugav teha - soe, puhas ja hästi valgustatud garaaž on kõige olulisem asi. Nagu ka soe ja külm vesi, külmkapp, diivan (magamiseks), raadioaparaat ja Internet seal garaažis. Sõprade abi on kohati hindamatu, aga pikas perspektiivis ei viitsi keegi käia sadu tunde roostet nühkimas, nii et pigem juba ära sellega arvesta ning võta saabuvat abi kui boonust. Tööriistad on teine oluline asi, keevitus, keregrill, kompressor, töölaud, riiulid jne. Kui garaažis tööd teha on meeldiv, siis asjad ka edenevad. Ja see maksab reaalset, tuntavat raha.

Kui need põhiasjad on paigas, siis väga tähtis on hakata ehitama kohe õiget, mitte esimest ette juhtunud autot. Jah, Mosse on kindlasti vahva auto, kaks tükki on kindlasti veel kaks korda vahvam, aga kas see ikka on nii hea ja mõnus ja hingelähedane auto, et selle peale oma 3 aasta vaba aeg kulutada? Äkki saab mingi paari tuhandega sellise auto sarnases korras, millest sa veidi rohkem unistad? Või paremas korras Mosse? Kui garaažiust avades ei teki iga kord sellist mõnusat ärevust, siis on kogu projekt nagu liiva sees uisutamine ja sellest on võimatu mõnu tunda, võib lõpmatuseni jahuda teemat et "esimeseks autoks käib kah", aga no kohati on ikka selline must masendus peal, et söekeldris olev tõrvatünn ütleks ka selle kohta et wow mehed, vot see on ikka päris must. Kui auto ei ole põhimõtteliselt huvitav, siis ükski normaalne inimene ei ela seda lihtsalt üle ja lööb käega. Teise autona võib ehitada ka midagi veidi vähem hingelähedast, teine auto on juba lihtsam, tunnetus on käe sees.

Vanatehnika ja üldse igasugune tehnika on eraldi võetuna väärtusetu hunnik metalli. Ainuke mõte sellega tegeleda on saada mingi positiivne emotsioon, mida seda aega ja raha niisama kulutades ei ole võimalik saada. Kui sa ei taha või oska seda sealt rauahunnikust üles leida, siis pole see lihtsalt sinu jaoks.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M 407/402 - Autor: Webzter - 30-05-2012, 15:12 PM
RE: M 407/402 - Autor: kopraonu - 30-05-2012, 16:05 PM
RE: M 407/402 - Autor: Webzter - 30-05-2012, 16:42 PM
RE: M 407/402 - Autor: kopraonu - 30-05-2012, 16:59 PM
RE: M 407/402 - Autor: Webzter - 30-05-2012, 18:23 PM
RE: M 407/402 - Autor: kopraonu - 30-05-2012, 19:07 PM
RE: M 407/402 - Autor: stihl - 01-06-2012, 08:32 AM
RE: M 407/402 - Autor: Webzter - 30-05-2012, 20:13 PM
RE: M 407/402 - Autor: alopex - 31-05-2012, 22:14 PM
RE: M 407/402 - Autor: Maamees - 31-05-2012, 22:19 PM
RE: M 407/402 - Autor: kopraonu - 01-06-2012, 08:17 AM
RE: M 407/402 - Autor: kopraonu - 01-06-2012, 14:22 PM
RE: M 407/402 - Autor: ryblik1 - 01-06-2012, 15:09 PM
RE: M 407/402 - Autor: sugraM - 01-06-2012, 15:45 PM
RE: M 407/402 - Autor: Wiki432 - 01-06-2012, 16:07 PM
RE: M 407/402 - Autor: Maamees - 01-06-2012, 20:37 PM
RE: M 407/402 - Autor: Webzter - 02-06-2012, 08:46 AM
RE: M 407/402 - Autor: Jesper - 03-06-2012, 18:51 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne