06-06-2012, 22:29 PM
Mina ei usu, et nukkvõll oleks vända suhtes valesti. See tähendaks seda, et masin ei läheks korralikult käima ja/või ei töötaks korralikult ja/või käiksid mõned klapid vastu kolbe.
Oled sa ikka kindel, et sa väntvõlli õigesse asendisse keerad enne klappide reguleerimist? Dnepril peaks hoorattal märk olema, keerad ühe silindri survetaktini ja siis keerad niikaua edasi kuni märk mootoril olevast avast nähtavale ilmub (ava on kummist punni taga). Reguleerid ühe silindri paika, keerad teise silindri survetaktini, siis märgini ja reguleerid teise.
Kui muu ei aita, siis tuleb see katel laiali lammutada. On võimalik, et nukkvõll/tõukurid on kulunud, võibolla on midagi vända või kolbidega viga - krt seda täpselt teab.
Samas ei soovita tõsiseid remonte ette võtta - võidki remontima jääda neid vigu mis siis kõik välja tulevad.
Oled sa ikka kindel, et sa väntvõlli õigesse asendisse keerad enne klappide reguleerimist? Dnepril peaks hoorattal märk olema, keerad ühe silindri survetaktini ja siis keerad niikaua edasi kuni märk mootoril olevast avast nähtavale ilmub (ava on kummist punni taga). Reguleerid ühe silindri paika, keerad teise silindri survetaktini, siis märgini ja reguleerid teise.
Kui muu ei aita, siis tuleb see katel laiali lammutada. On võimalik, et nukkvõll/tõukurid on kulunud, võibolla on midagi vända või kolbidega viga - krt seda täpselt teab.
Samas ei soovita tõsiseid remonte ette võtta - võidki remontima jääda neid vigu mis siis kõik välja tulevad.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.