11-06-2012, 11:40 AM
Taastamise täpset tehnoloogiat ja hinda kõrvale jättes jääb siiski küsimus, kas see konkreetne eksemplar vääriks päästmist? Korüfeed teavad kindlasti paremini, kuipalju neid algseid puitkarkassiga TA6-sid säilinud on, aga karta võib, et vist mitte väga palju (võrreldes TA6-1-dega). Tõsi on, et palju sealt vist võtta pole ja ostuhind moodustab tühise osa taastamise eelarvest. Aga identiteedi ja erividinate doonorina on mingi toorik siiki hädavajalik. Järva-Jaanis üks sarnane juba on, nii et pole kindel, kas varjupaik on huvitatud varisemisohtliku ja vaid koormarihma abil koospüsiva vraki hoiustamisest. Samas oleks ikka jube äge, kui keegi sellise puu-ikaruse kunagi päriselt ära taastaks. Kuusalu kompanii "TA6-1 '92 eriseeria" on muidugi omaette friik asi, aga algupärast disaini oma eesmiste tiivakoopa laiendite ja kumerate nurgaakendega ei ületa miski... Ühesõnaga, võimalikus pääste-korjanduses lööksin kaasa.
When I die, I want to go peacefully sleeping, like my grandfather did. Not screaming, like the passengers in his car.