12-06-2012, 17:12 PM
(12-06-2012, 15:21 PM)Mufff Kirjutas:Väike parandus - ka "gabariit" raud ei maksa enam 280€/tonn, pigem jääb hind ~250€/t suurusjärku, ka tuleb selle hinna saamiseks masin tükeldada ja eraldada mitte-metallilised komponendid (hüdrovoolikud, kummid jms).(12-06-2012, 14:30 PM)valdo Kirjutas:Laias laastus on asi nii:(12-06-2012, 14:03 PM)Sillu Kirjutas: Oleks väga kahju, kui see D-512 tõepoolest vanarauas oma lõpu leiaks (nagu omanik huviliste puudumise korral ähvardab...), aga ma ei kujuta ette, kas Eestis võiks leiduda vanatehnikahuvilist, kel oleks huvi ja võimalusi endale ehedat Eestis toodetud teehöövlit soetada.Huvitav, palju selle 9,2 tonni eest vanarauas tegelikult saab? Ma ei usu, et 3000 EUR...
9,2 tonni x 280 EUR = 2576 EUR. Vedu maha ja jääb umbes 2500 EUR. Võib-olla ka natuke vähem, kuid sellesse suurusjärku see hind jääb.
Reaalne ostuhind võiks jääda 2000 ja 2500 EUR vahele.
Ehk teehöövli praegune omanik võiks paremal juhul ~2000€ metalli eest saada, kui on masina tükkideks lõiganud (päev rasket tööd +gaas), komplektse masina eest Kuusakoskis vast vähemgi...
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja