Dnepr MT-10 1976.a
#17

(13-06-2012, 09:57 AM)shmanton Kirjutas:  Igasugu toredaid seiklusi on vahepeal olnud - ülevaatus sai tehtud, mis läks üllatavalt libedalt...samal õhtupoolikul ka esimene kokkupuude politseiga, kes väga sarkastiliselt uuris, et kas emmimehed siis tulesid ei põletagi? Mul oli süütevõti vales asendis ja noh viisaka vabanduse peale patsutati õlale ja lasti minna.
Siis tuli vihmane ilm ja pärast vihma tsikkel enam käima ei läinud. Tuvastasin, et küünlal sädet pole. Kruvisin süüte lahti ja tuli tõdeda, et selline niiskevõitu oli asi. Kuivas päeva, säde tagasi. Käima ikka ei lähe.
Pluss on muidugi see, et vihase väntamisega sai nii mõnedki kalorid väljahigistatud.
Lõpuks läksime kergema vastupanu teed, sidusime köiega autole sappa ja vedasime nii kilomeetrikese kuni siis tsikkel vääääga pika hambaga käivitus. Kahtlane töörežiim viis meid mõtteni karbusse kontrollida. Kui hakkasime kallitel K301B-del kummikatet kergitama, tuli kogu kupatus koos nõela ja klapiga karbussist välja.
Vibra on vist nii kõva ja vedruseibid nii vanad, et koos see värk seal enam ei taha püsida.
Kruvisime karbussid kokku ja masin jälle töötab nagu peab.

Tegin tiiru ka maanteel ja üsna hästi liikus edasi. Väga siiras rõõm oli mingil maakate passatil sabas sõita, kes otsustasid "nalja teha" ja pesid oma näkast esiklaasi mitu head kilomeetrit. Ise veel kiikasid üle õla pidevalt ja itsitasid isekeskis. Suvist klaasipesu tuli näkku nii palju, et tõmbas silmades dioptrid täitsa paika kohe.
Meenus kohe sõbra lugu, kellele mingid ossid sama nalja tegid ja tänutäheks käis sõbra saapanina neil tagatules. Oli veits kahju küll, et külkaga tsikkel ja mitte soolo peffi all on.

Maanteelt tagasi jõudes rippus parem klapikambri kaas viimase vindi otsas. Selgus, et keere pekkis ja nüüd ongi küsimus tarkadele onudele-tädidele:
Loogiline lahendus oleks uus polt treida ja paaritada see ülekeermestatud auguga. Vähe suurem keere jne. Samas üsna tüütu ja parasjagu keeruline lahendus.
Kas kellelgi on kogemust keemilise metalliga sellistel puhkudel? Topiks selle tikkpoldi sinna auku permanentselt kinni ja unustaks?

Ja süüte kohta ka - on mõistlik see välimine kaas hermetsiga niiskuse vastu ärakindlustada? Kellegi töökad käed on kaane alumisse äärde juba väikse ava viilinud, et jätaks selle lahti ja ülejäänu tihendaks ära. Mis arvate?

Mmmm ma mõneti soovitaks sellist varianti et kasutad Durafix vardaid. Puurid ava veidi suuremaks ning joodad täis,seejärel puurid ning teed uue keerme. Durafix meenutab ALi kuid on tugevam. Stokker näiteks müüb neid.

Jah näiteks suurema keermega tikkpolt+keerme liim töötaks ka hästi kui on võimalik teha nii.

Liimi koha pealt ei oska kommenteerida,et kuidas ta kuumas ja vibratsiooni rikkas keskkonnas vastu peab. Lisaks ei pruugi liimi sisse lükatud tikkpolt sul päris sirgelt jääda . Jään tõesti vastuse võlgu.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 06-06-2012, 14:54 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: isandpauk - 06-06-2012, 18:58 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Necro - 06-06-2012, 19:52 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 06-06-2012, 20:06 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: kass - 06-06-2012, 22:54 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: isandpauk - 06-06-2012, 22:29 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 06-06-2012, 22:45 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 06-06-2012, 23:11 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: kass - 07-06-2012, 08:53 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: muska71 - 07-06-2012, 12:14 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 07-06-2012, 09:26 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 08-06-2012, 13:01 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: ats97 - 08-06-2012, 13:21 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 08-06-2012, 13:28 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 13-06-2012, 09:57 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Gravity - 13-06-2012, 18:33 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: isandpauk - 13-06-2012, 10:56 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Sm.Autojuht - 13-06-2012, 19:51 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 20-06-2012, 08:44 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: isandpauk - 20-06-2012, 09:09 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Rein - 20-06-2012, 10:43 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: isandpauk - 20-06-2012, 12:32 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 20-06-2012, 14:23 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: isandpauk - 20-06-2012, 15:47 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Rein - 20-06-2012, 15:07 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 22-06-2012, 08:42 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: ats97 - 22-06-2012, 09:51 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 03-01-2013, 17:32 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 10-01-2013, 11:35 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: hellrix - 10-01-2013, 22:19 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 11-01-2013, 00:24 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 06-05-2013, 14:25 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: karpaadid - 06-05-2013, 17:16 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: myrakaru - 06-05-2013, 18:47 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 06-05-2013, 20:52 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 15-05-2013, 09:21 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 15-05-2013, 10:55 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: myrakaru - 15-05-2013, 14:37 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Ishijupp - 15-05-2013, 19:57 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 15-05-2013, 22:33 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: myrakaru - 15-05-2013, 22:51 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 16-05-2013, 08:17 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Wiki432 - 16-05-2013, 08:33 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 16-05-2013, 08:54 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 16-05-2013, 10:14 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: myrakaru - 16-05-2013, 10:29 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 16-05-2013, 10:51 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: myrakaru - 16-05-2013, 14:40 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 17-05-2013, 10:55 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: uko - 17-05-2013, 23:05 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 18-05-2013, 08:30 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne