03-01-2004, 23:27 PM
Jah, 638 Jawale pandud IZ JUP mootorit olen näinud. Kahjuks see oli üsna ammu. Kett tagarattale läks Iz, süüde oli Jawa oma 12V kogu kupatusega - kinnitust oli muudetud, kõik töötas. Spidomeeter puudus: Jawal tuleb tross käigukastist, Iz il aga esirattast (see asi oli kohandamata veel - Jawa rattavõll on peenem, vaja veidi nuputada). Täpseid näpunäiteid ma ei oska kohe õelda, ise oletan, et ehk Qubik oskaks midagi konkreetsemat õelda.
Lühidalt: seda on enne tehtud ja ka edaspidi ilmselt swapitakse sellist combot.
Lisan: Jawa 638 ja IZ Jup on suht samas kaaluklassis ~ suurusjärgus 160kg.
Kuna ammu pole tsiklitega tihedalt tegelenud, arvan, et kui on olemas ehk keevitaja (vajaduses pole ma hetkel kindel - mootorikinnituste täpsus jms) ja töökoja kasutamise võimalus: siis ei tohiks vast midagi eriliselt keerukat ette tulla.
Lühidalt: seda on enne tehtud ja ka edaspidi ilmselt swapitakse sellist combot.
Lisan: Jawa 638 ja IZ Jup on suht samas kaaluklassis ~ suurusjärgus 160kg.
Kuna ammu pole tsiklitega tihedalt tegelenud, arvan, et kui on olemas ehk keevitaja (vajaduses pole ma hetkel kindel - mootorikinnituste täpsus jms) ja töökoja kasutamise võimalus: siis ei tohiks vast midagi eriliselt keerukat ette tulla.