20-06-2012, 08:44 AM
Mõningane vesi on merre voolanud ja aeg on teha vahekokkuvõte. Üleüldine tõdemus on, et mutrivõtme komplekt peab ikkagi kaasas olema kui kuskile minek - vibratsiooniga logisevad mutrid-poldid päris agaralt lahti. Just need, mida ise näppinud olema.
- Klapkambrikaane tikkpolt püsib super attackiga kenasti kinni.
- Leidsime, et külka ratta velg on kõige sirgem ja selle tahaks panna esirattaks, et käed-õlad nii hullult ei väsiks sõidu ajal. Kas on üldse mingi süsteem külkaga tsiklitel, et kus peaks kõige parema mustriga rehv asuma? Ees-taga-külkal? Või pole vahet?
- Asusime reduktorit lahtimonteerima. Igasugu kavalad töövõtted reduktori demonteerimiseks-kokkumonteerimiseks ja kontrolliks on teretulnud. Suure hurraaga hakkasime peale, aga esimene tõrge tuli taldriku eemaldamisel reduktori kaane küljest. Tundub, et seal on laager veidi väsinud ja tahaks ära vahetada. Samas ei ole kindel, kas taldriku eemaldamiseks on põhiline abivahend toores jõud või peab kavalust ka kasutama?
- Töölepingu lõpetanud silindritihenditele sain asenduse ja vaskrõngad ploki alla ka. Samas on küsimus ka, et igasugu manualid ja saksakeelsed foorumid väidavad, et plokki tuleb keerata momentvõtmega ja kolmes etapis: 12+12+12 Nm. Kuidas teie kogemus on - mis võiks olla see optimaalne tugevus ja kas üldse kasutate momentvõtit?
- Kardaaniristil on määrdenippel küljes - mis head määret sinna sobiks panna? Pöörded ju iseenesest nii kõrged pole ja mida vedelam seda parem, eeldusel, et asi seal sees püsib. Või mitä?
Üleüldiselt tundub, et vene tehnika puhul kehtib see kuldreegel, et väga joontmööda käia ei tasu, pigem usaldada sisetunnet ja kainet mõistust kui kuskil kirjas olevaid numbreid.
- Klapkambrikaane tikkpolt püsib super attackiga kenasti kinni.
- Leidsime, et külka ratta velg on kõige sirgem ja selle tahaks panna esirattaks, et käed-õlad nii hullult ei väsiks sõidu ajal. Kas on üldse mingi süsteem külkaga tsiklitel, et kus peaks kõige parema mustriga rehv asuma? Ees-taga-külkal? Või pole vahet?
- Asusime reduktorit lahtimonteerima. Igasugu kavalad töövõtted reduktori demonteerimiseks-kokkumonteerimiseks ja kontrolliks on teretulnud. Suure hurraaga hakkasime peale, aga esimene tõrge tuli taldriku eemaldamisel reduktori kaane küljest. Tundub, et seal on laager veidi väsinud ja tahaks ära vahetada. Samas ei ole kindel, kas taldriku eemaldamiseks on põhiline abivahend toores jõud või peab kavalust ka kasutama?
- Töölepingu lõpetanud silindritihenditele sain asenduse ja vaskrõngad ploki alla ka. Samas on küsimus ka, et igasugu manualid ja saksakeelsed foorumid väidavad, et plokki tuleb keerata momentvõtmega ja kolmes etapis: 12+12+12 Nm. Kuidas teie kogemus on - mis võiks olla see optimaalne tugevus ja kas üldse kasutate momentvõtit?
- Kardaaniristil on määrdenippel küljes - mis head määret sinna sobiks panna? Pöörded ju iseenesest nii kõrged pole ja mida vedelam seda parem, eeldusel, et asi seal sees püsib. Või mitä?
Üleüldiselt tundub, et vene tehnika puhul kehtib see kuldreegel, et väga joontmööda käia ei tasu, pigem usaldada sisetunnet ja kainet mõistust kui kuskil kirjas olevaid numbreid.