20-06-2012, 22:56 PM
Õhtust!
Otsisin siis riiulist juppe ja jäi kogemata pihku minu traktori remonditud plokikaan. Panen siis ka mõned pildid vaatamiseks välja,et oleks näha,mismoodi kaan välja näeb.
![[Pilt: 20923589ea37f5_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/836/94/20923589ea37f5_l.jpg)
![[Pilt: 20923591d2ea35_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/836/94/20923591d2ea35_l.jpg)
![[Pilt: 20923593163b4e_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/836/94/20923593163b4e_l.jpg)
Kaan sarnaneb T-25 mootori omaga,kuid on ikka täiesti erinev. Sellel kaanel on põlemiskamber plokikaanes. T-25-l aga kolvi peas. Ükski tihend ka ei sobi,kõik tuleb siis ise teha. Ainukesed asjad mis siis sobivad,on tõukurvarda kummipuksid. Veel saab ära kasutada GAZ-51 klapid,klapivedrud ja poolkuud.
Sisselaskeklappidega on aga jama,sest taldriku läbimõõt jääb pisut väikeseks,ehk siis klapipesa on tehtud liiga suur. Nimelt jääb klappi lihvides pidav faas klapi serva ja see pole väga hea. Peaks ikka siis keskele jääma. Selle tarvis sai siis treitud sisselaskeklapp T-25 omast,justnagu vaja.
Osadel plokikaantel puudub nookurite õlituseks kanalid või on nendele korgid ette pandud. Ka sellel kaanel on punn pandud ette. Mäletan,et kunagi oli mul peal siis selline vanatüübi plokikaan ja õlituseks oli ka torud küljes....... sealt tuli siis omamoodi jama-nimelt on vanatüübi plokikaanes auk puuritud sisselaskekollektori ruumi,et siis selle kaudu tekiks imemine. Klapikambri kaanes samamoodi auk. Kui nüüd sundõlitus sellisele kaanele peale panna,siis mootor hakkab vaikselt õli limpsima.......millalgi avastasin,et sisselaskekollektor seest puha õline......aga too sunnik muudkui limpsis läbi väikse augu õli...
Hiljem,kui asjale jälile jõudsin,panin kaanes selle augu kinni. Kui aga sundõlitust peal ei ole,peavad need augud lahti olema,sest need on selleks mõeldud,et mööda tõukurvarda torusid mingigi õli üles jõuaks.
Otsisin siis riiulist juppe ja jäi kogemata pihku minu traktori remonditud plokikaan. Panen siis ka mõned pildid vaatamiseks välja,et oleks näha,mismoodi kaan välja näeb.
![[Pilt: 20923589ea37f5_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/836/94/20923589ea37f5_l.jpg)
![[Pilt: 20923591d2ea35_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/836/94/20923591d2ea35_l.jpg)
![[Pilt: 20923593163b4e_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/836/94/20923593163b4e_l.jpg)
Kaan sarnaneb T-25 mootori omaga,kuid on ikka täiesti erinev. Sellel kaanel on põlemiskamber plokikaanes. T-25-l aga kolvi peas. Ükski tihend ka ei sobi,kõik tuleb siis ise teha. Ainukesed asjad mis siis sobivad,on tõukurvarda kummipuksid. Veel saab ära kasutada GAZ-51 klapid,klapivedrud ja poolkuud.
Sisselaskeklappidega on aga jama,sest taldriku läbimõõt jääb pisut väikeseks,ehk siis klapipesa on tehtud liiga suur. Nimelt jääb klappi lihvides pidav faas klapi serva ja see pole väga hea. Peaks ikka siis keskele jääma. Selle tarvis sai siis treitud sisselaskeklapp T-25 omast,justnagu vaja.
Osadel plokikaantel puudub nookurite õlituseks kanalid või on nendele korgid ette pandud. Ka sellel kaanel on punn pandud ette. Mäletan,et kunagi oli mul peal siis selline vanatüübi plokikaan ja õlituseks oli ka torud küljes....... sealt tuli siis omamoodi jama-nimelt on vanatüübi plokikaanes auk puuritud sisselaskekollektori ruumi,et siis selle kaudu tekiks imemine. Klapikambri kaanes samamoodi auk. Kui nüüd sundõlitus sellisele kaanele peale panna,siis mootor hakkab vaikselt õli limpsima.......millalgi avastasin,et sisselaskekollektor seest puha õline......aga too sunnik muudkui limpsis läbi väikse augu õli...
