21-06-2012, 11:22 AM
Nonii.. Kasutatava mootori võimsus sattus siis sinna T40 kanti. Selge oli see, et niisuur traktor (ja üldse traktor- väiksematest hiinakatest kuni Belarussini või milleni iganes) on odavam osta valmis kujul. Keegi on oma aega ja vahendeid selle leiutamiseks juba kulutanud ja selle eest ka makstud saanud, kuna ise peaks selle kõik tasuta tegema. Lisaks on vabrikutoodangule saada ka varuosi.
Kuna enda king pigistas kõige rohkem niiduki koha pealt, siis tundus see ainuke teema, millega nö. plussi jääda. Jätaks nüüd mõned igavad mõttekäigud vahele.. Et mootori raskus asja ette läheks, tuli mõte paigutada see vedava silla kohale, lisaks pidi loodav masin liikuma nii edas- kui tagurpidi võrdselt nobedalt ja suuna vahetamine pidi tulema võimalikult lihtne niisiis- hüdraulika. Diiselmootori esimese otsa külge sai treiali abiga polditud ZIL kraana küljest pärit hüdromootor survet tegema ja alla käigukasti otsa külge Volvo multilifti pea kolm korda suurem kolbpump- süsteem pidi tulema aeglustav. Diisli käigukasti poolne ots jäi selle moega vabaks ja sinna tuli neljakäiguline siduriga jõuvõtuvõll niiduorgani tarbeks. Ja alumise hüdromootori ning käigukast vahele (üks eelmine pilt) on sidurit selleks hädasti vaja, et kuna selle aparaadiga niites on mootoril peal päris korralikud pöörded ja kui siis klõpsata jagaja tagurpidikäigu peale, siis hakkavad vedavad rattad endise reipusega aga vastassuunas kraapima...
Kui nüüd kellelgi mõne detaili suhtes küsimusi tekkis, siis vastan meeleldi, aga leiutaja Pedal, kui sul garaazis igav on, siis oled õigel teel, aga kui on vaja lihtsalt traktorit, millega koduses majapidamises toimetada, siis hangi näiteks T25. Sõbralik soovitus.
Kuna enda king pigistas kõige rohkem niiduki koha pealt, siis tundus see ainuke teema, millega nö. plussi jääda. Jätaks nüüd mõned igavad mõttekäigud vahele.. Et mootori raskus asja ette läheks, tuli mõte paigutada see vedava silla kohale, lisaks pidi loodav masin liikuma nii edas- kui tagurpidi võrdselt nobedalt ja suuna vahetamine pidi tulema võimalikult lihtne niisiis- hüdraulika. Diiselmootori esimese otsa külge sai treiali abiga polditud ZIL kraana küljest pärit hüdromootor survet tegema ja alla käigukasti otsa külge Volvo multilifti pea kolm korda suurem kolbpump- süsteem pidi tulema aeglustav. Diisli käigukasti poolne ots jäi selle moega vabaks ja sinna tuli neljakäiguline siduriga jõuvõtuvõll niiduorgani tarbeks. Ja alumise hüdromootori ning käigukast vahele (üks eelmine pilt) on sidurit selleks hädasti vaja, et kuna selle aparaadiga niites on mootoril peal päris korralikud pöörded ja kui siis klõpsata jagaja tagurpidikäigu peale, siis hakkavad vedavad rattad endise reipusega aga vastassuunas kraapima...
Kui nüüd kellelgi mõne detaili suhtes küsimusi tekkis, siis vastan meeleldi, aga leiutaja Pedal, kui sul garaazis igav on, siis oled õigel teel, aga kui on vaja lihtsalt traktorit, millega koduses majapidamises toimetada, siis hangi näiteks T25. Sõbralik soovitus.