23-06-2012, 00:37 AM
(22-06-2012, 21:59 PM)tiit Kirjutas: 1. RS mootori max pöörded on 2800. Pead auto mootori ka ära piirama et tööriistu ära ei lõhuks. Madalatel pööretel ei ole auto mootoril ka jõudu liiast.
Igaljuhul palju jõudu. Miite mingit muud mõtet kui tehnikahuvi sellel asjal küll ei ole.
Ma küll päris nii ei ütleks, omades ise Fordi 1,6diisliga sakslast. Pöörded ei mängi eriti rolli, ega diisel- automootoritki ju väga pöördesse ei taha lasta, pigem on kõrvale meeldivam kui vaikselt podiseb. Vajadusel on lihtsalt kordi erksam kui originaalne jõuallikas. Minul tuksub enamus ajast tühikäigust veidi kõrgemate pööretega ja liigub sellega traktor ja toimetab hüdropump....
Sakslase ülekanded on teadupärast meeletult aeglased, vabalt piisaks masinaga opereerimiseks ka muruniidukimootorist.
Oma masina sidurist ei tea kahjuks midagi rääkida kuna pole ise ehitanud ega lähemalt uurinud, igatahes toimib.
Automootori eeliseks on kerge käivitus (eeldusel et mootor kobe on), lihtne ja tuntud hooldus, levinud varuosad, vaiksem ja sujuvam käik.
Katsun kunagi oma RS-st ka mingi teema tekitada kui aega leian, kui aga mõnel tõsisem huvi asja lähemalt näha, võib ühendust võtta.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon