01-07-2012, 14:07 PM
VAZ-02 1985 a. auto. 40 tuh. km. pealt oli nokkvõll nii kulunud,et mootoril enam minekut polnud. 95 tuh. pealt hakkas mootor suitsema,kolb oli katki ja õlirõngad täiesti kulunud....rüüpas hoolega. Althõlma saadud India rõngad käisid seni,kuni mootor töötas sellise häälega,nagu oleks olnud diiselmootor.. 295 tuh. pealt oli siis mootor selline,et ajas juba auru välja ja ei saanud aru,et enam Zigulli hääled oleks olnud..... Kiirust ei võtnud ka rohkem kui 115 . Uuena jooksis 145 km. h. Tallinna mnt. välja. Mujal polnud sellist kiirust võimalik proovida,sest teed olid viletsad,sõidu ajal tundus nagu oleks paadiga lasnud.....
Mäletan,et mingeid ventika rihmu müüdi. Peale 100 km sõitu muutusid nööriks.....jäin teele. Kummid ka läksid väga kähku õhtale,mingid EX-id olid. Mustert oli küll,kuid traadid tulid välja....
Mis esisilda puutus,sellel kulusid kohe rooliotsad ja šarniirid ära,neid vahetasime pidevalt. Kogu aeg käis mingi vahetus. Vennas jäi isegi kuskile poriloiku ukerdama,ratas lapiti...... Praegu Moskvitšiga sõites lausa naudin olukorda.....esisillal asjad alati korras ja ainuke mida vahetan-on rooliotsa plastikpunnid......muud pole vaja teha.
Lõppkokkuvõtteks võib öelda,et väga viga polnud,kuid esisild oli ikkagi nõrgim koht.
Mäletan,et mingeid ventika rihmu müüdi. Peale 100 km sõitu muutusid nööriks.....jäin teele. Kummid ka läksid väga kähku õhtale,mingid EX-id olid. Mustert oli küll,kuid traadid tulid välja....
Mis esisilda puutus,sellel kulusid kohe rooliotsad ja šarniirid ära,neid vahetasime pidevalt. Kogu aeg käis mingi vahetus. Vennas jäi isegi kuskile poriloiku ukerdama,ratas lapiti...... Praegu Moskvitšiga sõites lausa naudin olukorda.....esisillal asjad alati korras ja ainuke mida vahetan-on rooliotsa plastikpunnid......muud pole vaja teha.
Lõppkokkuvõtteks võib öelda,et väga viga polnud,kuid esisild oli ikkagi nõrgim koht.