03-07-2012, 00:05 AM
(02-07-2012, 22:12 PM)AddressUnknown Kirjutas: Auto eluiga sõltus ikka kasutajast ka. Oli tööautoks VAZ-21013, endine mentide eskordimasin, spido jooksis ikka piirajani välja. Minu käest jäi ta maha ideaalses korras, mootor originaalis aga kerel muidugi sai iga kevad roostetäpid ära tehtud ja uuesti värvitud, läbisõit ca 200 000 alla. Järgmine mees oli paanikas, selline läbisõit ja mootor remontimata, tõmbas mootori maha ja lasi silindrid läbi puurida.Lihtsalt sellepärast et oli raudkindel et seda peab sellise läbisõidu juures kindlasti tegema. Kui puurimisest kätte sai selgus et kolvi mõõt oli olnud mingi imelik ja puurijamees puuris vist 06 mõõtu, kokkuladumisel selgus et 06 kolvid käivad vastu kaant, siis otsiti 06 kaan aga poldiaugud ei klappinud siis saadi aru et kolvikäik lühem ja taheti panna originaalkepsud aga need olid juba mineva visatud või rändama läinud ja nii leiti lõpuks vana 01 plokk ja tehti sellest läbi häda mootor mis ebaõnnestus ikka täiega,jõudu polnud ja küttekulu oli olnud ikka korralik. Lisaks mootoriremondile lasti siis samal ajal ka kerel plekiring vahetada, aasta pärast nägin seda autot juba aiaääres, roostest punane ja kõige kaduva teed ta läkski. Ilma sellise ajuvaba remondita oleks see auto ilmselt veel kaua sõitnud.
Ja siit järeldus----Töötavat asja ei tohi remontida....

