04-07-2012, 08:32 AM
Vähe sellest et nöuka-ajal sossi-kumme parandati.
Me tegime enne löuna-laagrisse minekut valmis topelt-rehvid.
Asi nägi välja nii,et sees oli 22mm sile trekirehv ja mantliks sobis 27 mm maanteerehv,mis oli eelnevalt tagantpoolt keskelt lahti löigatud ja siselohv eemaldatud.
Kokkuömblemine oli pikk ja vaevarikas tegevus..
Kapron-niidiga sai kinni ömmeldud.Kuid väga raske rehv oli,kuigi sai vähe vastupidavam.
Me tegime enne löuna-laagrisse minekut valmis topelt-rehvid.
Asi nägi välja nii,et sees oli 22mm sile trekirehv ja mantliks sobis 27 mm maanteerehv,mis oli eelnevalt tagantpoolt keskelt lahti löigatud ja siselohv eemaldatud.
Kokkuömblemine oli pikk ja vaevarikas tegevus..
Kapron-niidiga sai kinni ömmeldud.Kuid väga raske rehv oli,kuigi sai vähe vastupidavam.
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe