MTZ jõuvõtuvõll
#2

Pöörete lülitus käib vahekasti alt. Et lülitus sujuks paremini, tuleks Mootori pöördeid vähendada drastiliselt. (ehk siis võimalikult madalaks viia.) Pildipealt peaks saama täpsemalt teada. Muidugi tuleb ka kontramutter vabastada. Ja pärast seadistamist kinni keerata. Kui peaks juhtuma, et hakkab välja viskama lülitust, siis on kas see plekk sealt alt kulunud, või siis kahvel, mis lülitab.
Kui tekib tahtmine, et jvv võiks töötada ratastega sünkroonis (jvv ratastest sõltuv) siis tuleb istme alt luuk eemaldada ja sealt 19 padruniga keerata ühte hooba, mis lülitab ümber.
[Pilt: 0976733134a299.jpg?1342797383]

Almost Again
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MTZ jõuvõtuvõll - Autor: jürimees - 20-07-2012, 15:41 PM
RE: MTZ jõuvõtuvõll - Autor: Necro - 20-07-2012, 18:18 PM
RE: MTZ jõuvõtuvõll - Autor: jürimees - 20-07-2012, 23:03 PM
RE: MTZ jõuvõtuvõll - Autor: kolz - 22-07-2012, 09:52 AM
RE: MTZ jõuvõtuvõll - Autor: Necro - 22-07-2012, 16:16 PM
RE: MTZ jõuvõtuvõll - Autor: CORRADOg60 - 22-07-2012, 16:44 PM
RE: MTZ jõuvõtuvõll - Autor: jürimees - 23-07-2012, 00:18 AM
RE: MTZ jõuvõtuvõll - Autor: kristoPa - 23-04-2014, 19:45 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne