22-07-2012, 18:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2012, 18:51 PM ja muutjaks oli Daff.)
Sai sel kevadel analoogse karakatiga metsast kütet välja veetud. Venna omaga. Peal oli tal 110cc hiinlase mootor. Ilma sundjahutuseta. Kärssas mis kole, aga andkem au hiina inseneridele, see moto pidas kõik katsetused ilusti vastu. Kogu lahendus nägi sama välja nagu Stennul. Ainuke vahe oli tagasillas. See oli tehtud diferentsiaaliga. Viimasena oli kasutatud mosse diffrit. Taldrik oli maha kruvitud ja asemele pandud sinna ketihammasratas. Tagumine veovõll oli pooleks lõigatud, lisatud kaks laagripukki, ning differ oli julmalt keevituse,kahe jupi toru ja vanade pooltelje otstega paika installeeritud. Et kiirust maha saada, oli tehtud kaheastmeline kettülekanne.
Tagasilla kohal oli väike kast ja konksuga käis käru ka taha. Kui kõik puid täis sai laotud, oli ca pool rummi puid korraga peal. Täislastis kippus vahest otse lükkama. Kui aga difrit poleks, siis ma ei tea, sellise töö juures juhitamatu.
Soovitaks siinkohal Stennul pisut kaaluda difri paigaldamist. Kõik mudugi oleneb, mis otstarbeks masin tehakse. Lihtsalt lõbusõiduks on ta ok.
Tagasilla kohal oli väike kast ja konksuga käis käru ka taha. Kui kõik puid täis sai laotud, oli ca pool rummi puid korraga peal. Täislastis kippus vahest otse lükkama. Kui aga difrit poleks, siis ma ei tea, sellise töö juures juhitamatu.
Soovitaks siinkohal Stennul pisut kaaluda difri paigaldamist. Kõik mudugi oleneb, mis otstarbeks masin tehakse. Lihtsalt lõbusõiduks on ta ok.