23-07-2012, 08:29 AM
(23-07-2012, 00:03 AM)Mossemees Kirjutas: Isal oli ka kunagi ammu 011, tollel polnud midagi ringi ehitatud ja sai vahel ka puhta 76-ga sõidetud. Uimasem siis natuke oli ja mootori hääl ka nagu veidi teine, aga sõitis ja midagi hullu ei juhtunud. Samas hiljem juba Opel Kadetil oli kohe aru saada, kas paagis 92 või 95. 92-ga oli tunduvalt tuimem.Ise valasin kunagi oma Datsun 120Y-le 76 sisse, sest muud polnud käepärast. Isa töötas siis tanklas ja sai 76-t kätte. Sõitis küll. Järsku kiirendust ei tahtnud, siis kippus klõbisema, nii et möödasõit oli vastumeelne tegevus. Aga kui hoog sees, siis polnud vahet. Lippas küll ja ei teinud teist häält. Eks mootor oli ka vana ja hõre, 300km peale tuli 1L õli juurde panna.

Aga kütusekulu oli 76-ga väiksem! Ilmselgelt oli tegemist sama probleemiga, millest eelpool juttu - 92 ja 95 olid nii ära solgitud, kui veel sai. 76 oli puhas, seda millegipärast ei solgitud.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.