05-01-2004, 12:27 PM
Nädalavahetusel tegelesime koos isaga taas Golfiga. Ning nagu tavaliselt, on koos häid ja halbu uudiseid.
Headest rääkides sai vahetatud klapikambrikaane tihend ning välja puuritud kunagi varem alumiiniumisse puruks keeatud polt. Seega on hammasrihma vahetusega alanud epopöa selleks korraks lõppenud.
Uut tihendit sai kohe proovitud ka töös, st sai mootoril lastud soojaks käia. Siis aga tuli esimene üllatus: garaazi külmas õhus hakkas kapoti alt algul tulema veidi auru ja kui soendusventilaatori sisse lülitasin, siis sarnanes auto salong aurusaunale. Kiire lammutamine tegi selgeks, et soendusradikas on selleks korraks oma eksistensti lõpetanud. Seega, kui kellelgi vedeleb Golf I soendusradikas (tähised siis 321 819 031C või 171 819 031E), võiks sellest märku anda. Loodetavasti saame kaubale
Lisaks sai veidi kõpitsetud ka summutit, mis auto eelmise elu aegadest Aegviidu sõjaväepolügonil oli veidi räsitud ja seetõttu bassihäälne. Jupp vanarauahunnikust leitud sobiva läbimööduga Monroe amordi kesta ning veidikene keevitust taastasid aga madalad detsibellid.
Eelmisel nädalavahetusel alanud käiguhoovastiku remont on ka edukalt lõppenud ning lambajala tunnet enam ei ole.
Üks vajalik töö sai veel tehtud. Nimelt kinnitub radiaator ülevalt kahe metallkronsteini abil, mille radika sisse/külge minevad otsad hakkavad ajapikku roostetama.
Rooste aga teatatavasti paisub ja sageli lõppeb see katkise radiaatoriga. Ise oma liikuri radiaatori kronsteine eile uurides selgus, et nad on tüüpiliselt roostes (üks oli ka radika sees seetõttu korralikult kinni) ja vajavad seega puhastamist/värvimist. Veidi terasharja ja liivapaberit ning aerosoolvärv andsid klambritele uue välimuse ja kindluse, et katkise radiaatori pärast muretsema ei pea.
Asp
Headest rääkides sai vahetatud klapikambrikaane tihend ning välja puuritud kunagi varem alumiiniumisse puruks keeatud polt. Seega on hammasrihma vahetusega alanud epopöa selleks korraks lõppenud.
Uut tihendit sai kohe proovitud ka töös, st sai mootoril lastud soojaks käia. Siis aga tuli esimene üllatus: garaazi külmas õhus hakkas kapoti alt algul tulema veidi auru ja kui soendusventilaatori sisse lülitasin, siis sarnanes auto salong aurusaunale. Kiire lammutamine tegi selgeks, et soendusradikas on selleks korraks oma eksistensti lõpetanud. Seega, kui kellelgi vedeleb Golf I soendusradikas (tähised siis 321 819 031C või 171 819 031E), võiks sellest märku anda. Loodetavasti saame kaubale
Lisaks sai veidi kõpitsetud ka summutit, mis auto eelmise elu aegadest Aegviidu sõjaväepolügonil oli veidi räsitud ja seetõttu bassihäälne. Jupp vanarauahunnikust leitud sobiva läbimööduga Monroe amordi kesta ning veidikene keevitust taastasid aga madalad detsibellid.
Eelmisel nädalavahetusel alanud käiguhoovastiku remont on ka edukalt lõppenud ning lambajala tunnet enam ei ole.
Üks vajalik töö sai veel tehtud. Nimelt kinnitub radiaator ülevalt kahe metallkronsteini abil, mille radika sisse/külge minevad otsad hakkavad ajapikku roostetama.
Rooste aga teatatavasti paisub ja sageli lõppeb see katkise radiaatoriga. Ise oma liikuri radiaatori kronsteine eile uurides selgus, et nad on tüüpiliselt roostes (üks oli ka radika sees seetõttu korralikult kinni) ja vajavad seega puhastamist/värvimist. Veidi terasharja ja liivapaberit ning aerosoolvärv andsid klambritele uue välimuse ja kindluse, et katkise radiaatori pärast muretsema ei pea.
Asp