04-08-2012, 21:39 PM
(04-08-2012, 21:08 PM)Margusk Kirjutas:Katalüsaatorile(see ju suht habras keramiline elament) piisab tõesti mõnest teravamast löögist kui see hakkab mõranema ja tükkhaaval oma tünnist lahkuma.Olen autoremondis aastate jooksul igasugu asju näind.(04-08-2012, 20:37 PM)MAZ Kirjutas: Katalüsaator võib ka olla vea allikas,aga,et ta seespoolt ära roostetaks või tühjaks põleks on lausa eritingimusi vaja.
Mitte päris. Vaja ainult paari tugevat lööki vastu katalüsaatorit (metsas kivi või kännu otsa) ja oma paunast ta tükk haaval lahkuma hakkabki. Või varasem omanik por.o-tuuningut teinud ja kati lihtsalt tühjaks löönud (kui sellel autol katalüsaator tehases on paigaldatud). Ise vaataks kriitilise pilguga küünlad ja juhtmed üle. Kui need korras otsiks remondikoha kus vingutesti teha saab ja laseks inimesel kes teab mida kruttida vaja, karpa paikka keerata.
Ühel kundel näit.mootori võimsuse kadu ja miskit nagu koliseks tagumises pütis.Tuli välja et kati tükid olidki otsga seal mis ummistasid tünni ja seda kõlinat tekitasid.
Need odavad nn.universaalkatid (90-100€) ajavad küll alguses asja ära aga kauaks neist abi ei tarvitse olla.On tulnud ette kus aastat kaks,kolm tagasi paigaldatut katt on oma tünnist lahkunud.Või teine variant- on küll alles aga ei täida enam oma ülesannet.CO ikka kõrge.
Egas muidu osteta originaalkatti kokku hinnaga umb.60€ kilo aga seda universaalkatti ei taheta tasuta ka mitte.Seal pole midagi väärtuslikku.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn