10-08-2012, 00:17 AM
(09-08-2012, 08:27 AM)Daff Kirjutas: h2rra küsib siin rummude ja konnade versus veljade ja mutrite kohta.
Asi pole siin selles, kes mida pooldab, vaid kogu lugu seisneb praktilises vajaduses jahutada pidureid.
Eestis ehk nägemata pilt, aga euroopas võib küllaltki tihti kohata uusi autosid kodarvelgedega(rummud ja konnad). Numbrimärgid on neil siis kas iraani, iraagi, türgi....Üldiselt palavatest piirkondadest pärit tüübid.(mõeldud on klimaatilisi tingimusi).
Ketasveljedega (veljed ja mutrid) rasketes oludes on lihtsalt oht lõket teha tunduvalt suurem.
Euroopa Liit eriti kodarvelgi ei soosi ja on seadusandlusega asja paika pannud nõnda, et meil käib sõit ketasvelgedega. Olgem ausad, aga need on liiklusohutus seisukohalt turvalisemad kui kodarveljed. Vanasti murzikuga (MAZ tüüpi veduk) sõites sai paar korda rehv metsapoole saadetud. Suht ettearvamatult tulevad kiilud lahti.
Ummm,kas saad lähemalt seletada mis moodi siis veljetüüp mõjutab jahutust? Saan aru,et rehvivahetamisel võib vahe sisse tulla.