15-08-2012, 21:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-08-2012, 19:39 PM ja muutjaks oli Killer666.)
Autoks siis audi 80 90a 2.0 83kw. Mehhanilise pritsega.
SAin auto mittetöötavana, eelmine omanik väitis , et auto käis ennem normaalselr , aga suures õhutorus oli pragu ja ta v6ttis selle ära , et seda liimida. Peale seda enam auto ei käivitunud. Ainult paukus metsikult õhupuhastisse. Kohapeal selgus , et altpoolt ta oli jätnud panematta vooliku , mis läheb suurest õhutorust kuhugi plokikaande kuhugi nagu pihustite alla kanalisse. SAi see külge pandud ja auto hakkas kuidagi käima , ainult et tunda on, et ei saa päri kütet kätte. Käivitades viskab korraks ilusti käima ja siis sureb välja. Kui aga gaasi anda , siis käib niikaua kui sujuvalt gaasi lisada kui aga pedaali paigal hoida , siis sureb välja. Sai siis niimoodi koju ära sõidetud , et koguaeg tuli gaasi vajutada ja lahti lasta. Muidu nagu pöördeid üles ei v6ta. Kui aga hoida pedaali poole peal näiteks , siis v6tab korraks tuurid üles ja siis langeb kohe pöörded maha.
Ostsin nyyd kasutatud pritsepea , millega olevat auto töötanud. Ainult see kobakas , millele läheb pistik kylge oli puudu (juhtsurveregulaator vist?) , selle võtsin vana pritsepea küllest.
Selle pritsepeaga ka auto ei taha käivituda , aga kui käivitub , siis töötab alates 2000 pöördest , sealtmaalt ja üles käib nyyd ka gaasi pumpamatta. Sõidab ka mingitmoodi , aga samamoodi gaasi andes nagu ei lähe hästi ja kui nagu siis gaasi õrnalt tasgi lasta , siis nagu korraks on tunda , et õhu/bensu vahekord on paigas ja sööstab nagu minna hetkeks. Muul ajal ikkagi paugub õhupuhastisse.
Tegin prooviringi ja vist sai bensiin otsa . Igaks juhuks tõin bensiini juurde , aga enam ei käivitunud üldse. Aku sai tyhjaks ja sai isegi t6mmatud , aga enam ei tule törtsugi. Gaasiga mängides mõne paugu nagu teeks vahepeal.
Rihma märgid lähevad kokku ja jagajakaane alt vaadates on rootor ka paigas, seega süüte vea välistaks.
Milles võib viga olla?
Alles jäävad siis veel :
1)pihustid
2)see kobakas pritse külles
3)bensiinipump?
Küttekulu 30+ liitrit/100km.
Oskab keegi lahendust pakkuda kuidas see asi tööle saada v6i mida kontrollida?
Edit: Kaalusin ka pritse asemele karburaatorit aretada , aga paistab , et sellel mootril pole see v6imalik. !.8 pritsega variandil on veel plokis olemas bensupumba jaoks koht , aga sel juba mitte. KAs olex veel mingit võimalust kuidas karburaatorit toita?
SAin auto mittetöötavana, eelmine omanik väitis , et auto käis ennem normaalselr , aga suures õhutorus oli pragu ja ta v6ttis selle ära , et seda liimida. Peale seda enam auto ei käivitunud. Ainult paukus metsikult õhupuhastisse. Kohapeal selgus , et altpoolt ta oli jätnud panematta vooliku , mis läheb suurest õhutorust kuhugi plokikaande kuhugi nagu pihustite alla kanalisse. SAi see külge pandud ja auto hakkas kuidagi käima , ainult et tunda on, et ei saa päri kütet kätte. Käivitades viskab korraks ilusti käima ja siis sureb välja. Kui aga gaasi anda , siis käib niikaua kui sujuvalt gaasi lisada kui aga pedaali paigal hoida , siis sureb välja. Sai siis niimoodi koju ära sõidetud , et koguaeg tuli gaasi vajutada ja lahti lasta. Muidu nagu pöördeid üles ei v6ta. Kui aga hoida pedaali poole peal näiteks , siis v6tab korraks tuurid üles ja siis langeb kohe pöörded maha.
Ostsin nyyd kasutatud pritsepea , millega olevat auto töötanud. Ainult see kobakas , millele läheb pistik kylge oli puudu (juhtsurveregulaator vist?) , selle võtsin vana pritsepea küllest.
Selle pritsepeaga ka auto ei taha käivituda , aga kui käivitub , siis töötab alates 2000 pöördest , sealtmaalt ja üles käib nyyd ka gaasi pumpamatta. Sõidab ka mingitmoodi , aga samamoodi gaasi andes nagu ei lähe hästi ja kui nagu siis gaasi õrnalt tasgi lasta , siis nagu korraks on tunda , et õhu/bensu vahekord on paigas ja sööstab nagu minna hetkeks. Muul ajal ikkagi paugub õhupuhastisse.
Tegin prooviringi ja vist sai bensiin otsa . Igaks juhuks tõin bensiini juurde , aga enam ei käivitunud üldse. Aku sai tyhjaks ja sai isegi t6mmatud , aga enam ei tule törtsugi. Gaasiga mängides mõne paugu nagu teeks vahepeal.
Rihma märgid lähevad kokku ja jagajakaane alt vaadates on rootor ka paigas, seega süüte vea välistaks.
Milles võib viga olla?
Alles jäävad siis veel :
1)pihustid
2)see kobakas pritse külles
3)bensiinipump?
Küttekulu 30+ liitrit/100km.
Oskab keegi lahendust pakkuda kuidas see asi tööle saada v6i mida kontrollida?
Edit: Kaalusin ka pritse asemele karburaatorit aretada , aga paistab , et sellel mootril pole see v6imalik. !.8 pritsega variandil on veel plokis olemas bensupumba jaoks koht , aga sel juba mitte. KAs olex veel mingit võimalust kuidas karburaatorit toita?
Pole midagi targemat teha