15-08-2012, 23:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2012, 23:07 PM ja muutjaks oli Killer666.)
(15-08-2012, 22:44 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Elektriline bensiinipump, karburaatori toiteks lahendaks bensiini etteande probleemi karburaatori paigalduse puhul. Endal üks selline olemas. Kindlasti liigub neid pumpasid ka.
Saan asjast õieti aru, et tegu mehhaanilise pritsega? Seal lisaks pritsepeale ka mehhaaniline juhtrõhuregulaator jms...
Audiclub-i foorumist vastust ei saa? Oleks vast mõttekaim küsimise koht...
Nu vot , see elektriline pump maksab uuena liiga palju ja mul hetkel ei tule küll pähe yhtegi sõiduautot , millel selline lahendus tehasest peal v6iks olla ja mida lammutusest näiteks saada oleks.
Samuti tuleks plokikaane ja kollektori vahele flants meisterdada , kuna karpa kollektor ei kata kinni pihusti avasid.
Mehhaanilise pritsega jah , õhupuhastil on peal selline asi nagu diislil , nagu jagaja bensiinile. Ke -jetronic peaks selle asja nimi vist olema.
Audi foorumiga on nigel lugu , info seal millegipärast ei liigu. Mootori alaosas on igal leheküljel kellegi teema , et audi 80/100 ei käivitu , aga enamikele neist pole keegi vastanud.
Mõtlen siin endamisi , et äkki põhjustab seda minu asja vigane bensupump. Oleksin nagu kuulnud , et sel mehhanilisel pritsel on suurema rõhuga pump kui tavalisel elektroonilisel ja kui rõhk pole piisav , siis ei pidavat enam pihustid avanema.
Samas keerasin pealevoolu toru lahti ja sealt pritsis küll sutsaka , aga aru ei saa nüüd silmajärgi , kas see oli 2 või 5 bar?
Ma siin veerisin õpetust nende testimise kohta ja tuleb mõõta siis vasakulpool asuvast pistikust pritsepeal pingeid. Nimeks on sel asjal airflow potentiometer. Et see siis annab ajule infot selle siibri asendi kohta jah? Aga millega aju kütuse kogust määrab? Kas sel peaks kuskil lambda ka olema?
Pole midagi targemat teha