12-04-2002, 11:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2004, 13:00 PM ja muutjaks oli svenson.)
Tsitaat:Originally posted by pppp
Tsitaat:Originally posted by nasa13
NB M412 mootor ja Lada käigukast – kombinatsioon on üsna levinud, vahetükk pannakse mootori ja kasti vahele ja asi toimib. Positiivseks küljeks käikude tihedad pügalad, mis teevad mineku natuke jõulisemaks.
...ja käigukang asub 408/412/2140 kere korral suht rõveda koha peal. Vähemalt neil isenditel, mida mina näinud olen.
Faktiliselt olen näinud 2140, millel VAZ 06 mootor (ja käigukast?). Samas ei mäleta, et käigukang kuidagi eriti ebaloomulikus kohas asetses.
:eureka kuulujärgi olnud ühel M408 - l BMW 318 mootor peal (sleeper), aga midagi rohkemat ma ei tea.
Mossel (vähemalt 408, 412, 2140) on suht pikk nina, saab pirakama mootori vahele panna kui ilmselt Ladale :eureka
Mosse - sleeper on ka minumeelest üks progressiivne asi

Sapakas ka, aga vähemalt minuarvates on sapakas veits alajuhitav (kipub otse minema - kurvest, ja äkilisema pöörde peal.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=151
Mul hakkab vist jälle sleeperi maania täiega kallale tulema.