22-08-2012, 11:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2012, 11:57 AM ja muutjaks oli Väravamehaanik.)
Täname kõiki huvilisi, velgede pingutamiseni on veel pikk tee minna. Seniks tuleb aga tõdeda igivana vanabussitõde, mis kaasneb igasugi LAZ-ide ja Ikarustega, et kui buss on igati ilus ja jube nostalgiline ja võtaks neid lausa kaks tükki, paraku tuleb tähelepanu pöörata järgnevale: bussi alumises osas on tugevad kohad säilinud vedrude otstes, sinna on võimalik midagi keevitada ja lähim punkt, mis jääb samuti alles ja kuhu on võimalik keevitada asub akende alumises servas ja mõnes kohas katuse servas. Asja mõistmiseks vajalik pildimaterjal on siin:
Ehk siis teisisõnu öeldes on vaja muidu täiesti korralikule bussile keevitada 70% ulatuses täiesti uus kere.
Igasugu pisividinate, liistude ja muude mutritega tegeleme veidi aja pärast, kui saab rahulikult keevitusmaski peast ära võtta.
Ehk siis teisisõnu öeldes on vaja muidu täiesti korralikule bussile keevitada 70% ulatuses täiesti uus kere.
Igasugu pisividinate, liistude ja muude mutritega tegeleme veidi aja pärast, kui saab rahulikult keevitusmaski peast ära võtta.
Tõnu Piibur
5116265