06-01-2004, 14:59 PM
vist ikka pole sama koht siis. meil on seal kokku 4 raami ja mingit roostevabat aeda ma küll ei mäleta (pole ammu käinud ka). peale selle meist pole keegi eriline keevitaja, mina võtsin keevituse esimest korda kätte näiteks 2 kuud pärast projekti alustamist.
a männiku on tallinna tihedaima lotus replicate konsentratsiooniga linnaosa siis järelikult.
muidu üldinfoks siis, minu autol on 1,8l fiat twin cam mootor (tänu Aspelundile kes andis vihje endla tänaval seisva argenta kohta), abarthi käigukast, lada tagasild ning käändteljed-pidurid, bmw 3nda seeria \"hainina\" roolilatt, traktori vedrud (:bounce:bounce:bounce) ning enamik muid vidinaid fiati varuosakastist. kohustuslik tükk opelit on ka, nimelt istmed on vähemalt esialgu kadettilt
. hetke suurim probleem on esivedrustus, ilmselt õigeim tee on kogu komplekt kas tartust või mujalt tellida ning ise paigaldada, selle täpsetes mõõtudes valmistamine on ikka päris raske, kuigi ilmselt mitte võimatu.
paneks nüüd mõne pildi ka, aga kõik on kuhugi kadunud, kui jälle aktiivsemalt sellega tegelema hakkan eks siis tuleb pikem jutt.
iseenesest masina ehitamises ei ole midagi keerulist (no okei, raami päris ise esimese katsetusena keevitama ei soovitaks hakata) ja üle mõistuse kallist (õppelaen küll läks nagu kerisele, nuuks
), aga see mis maksab ja mida estfieldi kutid müüvad on knowhow, lihtsalt paljusid asju tuleb eeskuju puudumisel katse-eksituse meetodil teha ja see on üsna tüütu ja aeganõudev.
a männiku on tallinna tihedaima lotus replicate konsentratsiooniga linnaosa siis järelikult.
muidu üldinfoks siis, minu autol on 1,8l fiat twin cam mootor (tänu Aspelundile kes andis vihje endla tänaval seisva argenta kohta), abarthi käigukast, lada tagasild ning käändteljed-pidurid, bmw 3nda seeria \"hainina\" roolilatt, traktori vedrud (:bounce:bounce:bounce) ning enamik muid vidinaid fiati varuosakastist. kohustuslik tükk opelit on ka, nimelt istmed on vähemalt esialgu kadettilt

paneks nüüd mõne pildi ka, aga kõik on kuhugi kadunud, kui jälle aktiivsemalt sellega tegelema hakkan eks siis tuleb pikem jutt.
iseenesest masina ehitamises ei ole midagi keerulist (no okei, raami päris ise esimese katsetusena keevitama ei soovitaks hakata) ja üle mõistuse kallist (õppelaen küll läks nagu kerisele, nuuks
