26-08-2012, 20:47 PM
Niisiis on esisildi koht keevitusega rikutud - ju on raam olnud sealt vigastatud.
Samas kaarjad välismuhvide väljalõiked on alles ning need koos lühikese esiosa ja raaminumbri suuruse ja šriftiga lubavad midagi vähemalt oletada. Kangesti tundub mulle, et see ratas on algses elus olnud Presto aastaist 1938-40. Pakun tõenäosuseks nii 70-75%. Kahjuks ei ole Tilmani andmebaas nende aastate kohta Presto osas täpsem. Võrrelgem-hinnakem ise - http://oldbike.wordpress.com/1930s-prest...ad-german/ ja http://www.tilman-wagenknecht.de/nummern/presto.pdf
Kui see on Presto, siis on sadula alusosa arvatavasti ka vale, st rattast vanem. Rattad ongi vene omad, nagu ma arvasin. Üldiselt minu varasem hinnang komplektsuse kohta kõik kehtib - ega selle ratta juures Prestost väga palju detaile just ei ole. Keerulistel 1940-70ndatel oli Eestis üldlevinud, et vanemate rataste jäänustest koostati endale sõidurattaid.
Samas kaarjad välismuhvide väljalõiked on alles ning need koos lühikese esiosa ja raaminumbri suuruse ja šriftiga lubavad midagi vähemalt oletada. Kangesti tundub mulle, et see ratas on algses elus olnud Presto aastaist 1938-40. Pakun tõenäosuseks nii 70-75%. Kahjuks ei ole Tilmani andmebaas nende aastate kohta Presto osas täpsem. Võrrelgem-hinnakem ise - http://oldbike.wordpress.com/1930s-prest...ad-german/ ja http://www.tilman-wagenknecht.de/nummern/presto.pdf
Kui see on Presto, siis on sadula alusosa arvatavasti ka vale, st rattast vanem. Rattad ongi vene omad, nagu ma arvasin. Üldiselt minu varasem hinnang komplektsuse kohta kõik kehtib - ega selle ratta juures Prestost väga palju detaile just ei ole. Keerulistel 1940-70ndatel oli Eestis üldlevinud, et vanemate rataste jäänustest koostati endale sõidurattaid.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18