27-08-2012, 14:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2012, 14:44 PM ja muutjaks oli denis23.)
Hart, lihtsalt huvi pärast küsin, kui pikk oli tehasepoolne korrosioonigarantii 2002-6 MAZDA 6 autodel, ning kui palju garantiikorras tehti tööd?
Paistab, et need sõidukid küll üsna roostealtid olid?
Tom, oma 11 aastane kogemus vanade- ning väga vanade autode puhul ütleb seda, et auto põhi ei ole üldse korrosiooni suhtes nõrk koht. Nii üllatav kui ka see pole.
Autoplekk ei roosteta pealispinnal, olgu see katus, põhi, kapott jne. Roostetab ikka seestpoolt, seal kuhu koguneb niiskus, kondensaat jne.
Ja kui sa juba väljastpoolt pisikese auku näed, tähendab seda, et seestpoolt on juba metalli sisuliselt pole olemas.
Sellega ei oma mingit suurt tähtsust, et sa põhja mastiksiga määrid.
Palju olulisem sellest on lasta määre kere õõnsustesse, karbidesse, tiivakoopadesse jne.
Sama - põhi roostetab täpselt samuti mitte allpoolt, vaid salongi poolt, sellega, kummikorvid jala ette.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.