(Uue) auto põhja kaitsmine (?)
#16

(27-08-2012, 15:14 PM)stihl Kirjutas:  
(27-08-2012, 14:38 PM)denis23 Kirjutas:  Hart, lihtsalt huvi pärast küsin, kui pikk oli tehasepoolne korrosioonigarantii 2002-6 MAZDA 6 autodel, ning kui palju garantiikorras tehti tööd?
Paistab, et need sõidukid küll üsna roostealtid olid?

Minuarust oli juba siis see aeg 12 aastat.
Võiblla ka 6, vahet pole; mina neid garantiikorras remonditavaid kuutesid ei lugenud, aga tundus küll, et üle pooltel müüdud autodest vahetati tagakoopaääred tehase kulul ära.
Ja minuarust käis see nii, et tehas eraldas tasuta varuosad, mis kohapeal siis paigaldati (keevituskohad üle tinutatud, korralik korrosioon pärast jne) ja mille töö samuti maksis kinni tehas...
Kui ühe koopaääre vahetus maksis umbes 500€, siis arvuta ise, palju nad kahju kandsid.

Aga juhtub ka parimatel ja mulle meeldis see, et vastutati ja pead liiva alla ei peidetud. Siiamaani pean sest automargist lugu.


Hmm...nägin eile umbes 8 aastat vana Mazda 6, mille kere seisukord oli selline, et ilmselt peaks terve kere garantiikorras vahetada...nojah...kujutan ette.
Jätkuvalt olen seisukohal, et see (täkked) on totaalne pseudoprobleem. Näiteks, enda Galandil (1999 a. auto, ostetud 2004) on algusest saadik olid rooste täkked kapotil ning katuse esiserval, samuti pinnapealne rooste põhjal.

8 aastaga ei ole need suuremaks läinud, ning metall on tugevalt oksüdeerunud, kuid edasi ei roosteta.

Küll, roostetasid läbi seestpoolt väljapoole tagumised rattakoobad, kuna seal on pidevalt kogunenud niisket muda.

Minu tagasihoidliku autopargi põhjal võin ma päris kindlalt öelda: isegi õhuke plekk ei roosteta läbi pinnapealse rooste tõttu. Kõik augud, mis on tulnud - tulevad ikkagi "seestpoolt".
Augud põhjas on eranditult selle tulemus, et vesi seisab salongi põhjal. Tavaliselt selleks on jälle - kas ummistunud äravoolutorud, halvad tihendid, või mõni muu probleem. Sellest et kivid lendavad ning välispind koorub ei teki mingi auk.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
(Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: Tom - 26-08-2012, 21:36 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: nustu826 - 26-08-2012, 21:46 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: Aspelund - 26-08-2012, 21:52 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: Tom - 26-08-2012, 22:43 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: motamees - 26-08-2012, 21:56 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: Daff - 26-08-2012, 22:43 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: k2rpman - 27-08-2012, 01:03 AM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: pppp - 27-08-2012, 11:02 AM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: stihl - 27-08-2012, 11:54 AM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: denis23 - 27-08-2012, 14:38 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: stihl - 27-08-2012, 15:14 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: denis23 - 27-08-2012, 21:56 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: stihl - 28-08-2012, 05:57 AM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: Maanteemuuseum - 27-08-2012, 16:35 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: diesel - 26-08-2012, 23:05 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: Tom - 27-08-2012, 08:13 AM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: Walter - 27-08-2012, 20:04 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: volrem - 28-08-2012, 08:28 AM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: maaks - 29-08-2012, 12:15 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: supp - 30-08-2012, 23:08 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: Ferry - 29-08-2012, 23:47 PM
RE: (Uue) auto põhja kaitsmine (?) - Autor: Maanteemuuseum - 30-08-2012, 22:23 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne