30-08-2012, 12:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2012, 13:05 PM ja muutjaks oli aavu.)
(30-08-2012, 12:18 PM)cesium Kirjutas: Kas selline, ilmselt dermatiin vms. kunstmaterjalist, "sirm" katuse servas oli osa tolleaegsest tuuningust või pidi see kompenseerima ehituskvaliteeti?
Ikka ehituskvaliteeti. Nimelt meie tolleaegsed teed väntsutasid busse tugevalt ja kuna esiaknad liikusid sõidu ajal külgsuunas pidevalt edasi-tagasi, siis tihendid vihma- ja pesulavett ei pidanud. Sama sirm käis ka tagaklaasile. Hiljem küll tehas veidi kohendas konstruid. Nimelt esimese pingirea ees olevad püstised postid laiendati lae all kuni vahekäiguni aga see ei päästnud palju. Ikka pandi sirmid. Paljud juhid lasid lõpu poole nii 80-ndate teisel poolel tagaklaasi asendada plekiga, sest väljavaadet sealt niikuinii polnud, kardinad olid kõigil bussidel tagaakna ees. See plekk tegi tagumise otsa vähemalt tugevamaks külgjõudude suhtes.
Üks tuuning pildil. Lisaks katusele paigaldatud antennidipoolile on pulmasõidu puhuks ka kured katusel. Ja muidugi selle bussi uhkus - škoda valge rool.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.