13-09-2012, 12:30 PM
(13-09-2012, 12:08 PM)E303 Kirjutas:See punane lamp süttis ikkagi siis, kui põhupunker korralikult ei sulgunud või "luuk" parajasti lahti oli.(12-09-2012, 21:12 PM)Daff Kirjutas: Põhukogujast veel. Avamine ikkagi ei käinud automaatselt. Avati jalaga. See oli avarii avamine, mis rakendus siis, kui põhukoguja oli lootusetult umbes ja põhupakkijad juba seisma jäid. Sellisel juhul hakkas põrksidur üle andma ja rakendas selle avarii avamise süsteemi.Nival oli armatuurlaual punane kontroll lamp mis süttis siis kui põhupunker täis sai.Kui kombainer sellel ei reageerinud siis rakendus avariisüsteem mis tühjendas põhupunkri automaatselt.
Tegelikult oli asi nii mõeldud(ja ka koolis räägiti ja õpikus kirjutati), et esimesele ringile minnes keerati selle kaitseautomaadi mutrit kaks pööret lahti, masin tegi oma tarkusest esimesed "aunad", pärast seda keerati mutter õigele kohale tagasi ja kombainer vajutas eelmise ringi aunaga kohakuti jõudes pedaali...