17-09-2012, 08:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2012, 10:25 AM ja muutjaks oli Aibast.)
Minu kui Alfa kaardilugeja jaoks lõppes üritus kella 20:00 aeg pühapäeva õhtal kui sai koduuksest sisse astutud.
Alustuseks meiepoolne pildimaterjal (vajuta pildile):
Kogu ajakava oli järgnev:
Reede õhtul/öösel starti
Ralli algus.
Anname aga esimese kurvini minna, keerame omast arust õigest kohast alla ja lõpetame kellegi hoovis. Meid aga jälitas sellel momendil aktiivselt Toll.
Saime end pärast mõnehetkelist seiklemist tagasi õigele suunale. Järgmine katsumus oli leida õige tee männimetsas - see ei õnnestunud ja tundus et asi on lootusetu, kuni nägime silti Altja 8. Panime Altja poole ajama, pärast järgnevale ristile jõudmist otsustasime tagasi tulla ja KP ka läbi käia, nii igaks juhuks.
Saime end peale seda õige suuna peale tagasi, lendasime legendi ja instrumentide järgi:
Kurv nr 22 peale KP2 jäi meile märkamatuks ja sõitsmine edasi tagasi mitu km kuniks nägime omasid tulemas kogukamas rivis. Asi selge, neile sappa ja edasi. Pärast 15km leidsime üles järje legendist mille järgi liiklejad lendasid. Meil oli vahele jäänud KP2 ja LK1 ning 30 legendil märgitud kurvi. Kuna liialt palju oleks kulunud aega tagasisõitmiseks otsustasime edasi minna.
Kuni SKP'ni peale VP7't oli sõit suht sündmuste vaene, seal aga masinal moto lihtsalt otsustas, et tema enam ei viitsi.
Mis ikka välja, ninapidi kapoti alla ja kiikama. Selge säde läks kusagile jalutama. Lammutame üht teist ja kolmandat kuni jõuame tõdemuseni: Jagaja rootor ühtlase keerutamise asemel vaid veidi liigutab end nagu pohmas soomlane tolli järjekorras. Ühelepoole ja teiselepoole aga mitte ühtegi täisringi.
Asi selge läks Alfa nööriotsas ralli lõpu poole - kus sai ka lõpetamise "piiks" ära tehtud.
Järgmiseks aitasid kaasvõistlejad Granadas meid välja ja saime ka kaetud ära ülejäänud Lisakatsed.
Sealt tagasi "motelli" kus kõik ülejäänud üritus sai väsimust väljamagades lõpuni viidud.
Egas hommikul polnud elul häda midagi, säravas päikeses paistis isegi buldooserit ootav nõukaaegne läbulaager suht positiivses varjundis.
Kaasvõistleja Heikson võttis meid Alfaga nööri otsa ja sikutas kenasti 80km kohta kuhu Alfa ka talvituma jäi. Kuna veel järgise 150km sõitmine sleppis oleks olnud puhas enesepiinamine.
Sai siis GAZ'iga lennatud mööda teid Rakverre, sealt krabasime peale paari tibi ja edasi Tallinna suunas. Jõulähtme kanti olid noored urbaniseerunud tibid juba nii ära hirmutatud, et otsustasid lahkuda meie meeldivast seltskonnast.
Supp tahtis kangesti Maardusse, seal aga kohtasime tanklas ühte suht kena Pobedat. Vaatasime massina iga nurga alt üle ja läksime edasi.
Kodanik Marko "supp" Kupits oli koju jõudnud. Jäi üle vaid Heiksoniga minna parkida tema loom ja võtta vastu konnasööja, et sellega käia korra ära Sauel. Poolel teel Mähele otsustas aga tema sinine elukas, et tal kõht tühi ning vaja diislit juurde. Eks tal oli magu tühjaks saanud eluvedelikust, tuli lisa tuua. Võtsime aga kanku näpuotsa ja jalutasime konnasööjani. Sai siis Nestest toodud uus eluneste masinasse. Veetsime mõne hetke vedelikku mootorisse ajamisega. Pumbaga sai paaki nii piisav rõhk lükatud, see hüppas plõnni saatel kenasti õigesse kujusse tagasi ja pressis kütuse mootrisse. Egasi liigutasime pensionääri puhkama ära. Nodi ümbes prantslase pirukasse ja Saue poole ajama. Sauel sai Heikson mu Datsuni kastist oma loomakesele uued istmed. Mina aga koju: kell oli 20:00 ja 21:00 vahel. Ralli oli selleks korraks lõppenud.
Tänud korraldajatele hea raja eest. Järgmise korrani...
Alustuseks meiepoolne pildimaterjal (vajuta pildile):
Kogu ajakava oli järgnev:
Reede õhtul/öösel starti
Ralli algus.
Anname aga esimese kurvini minna, keerame omast arust õigest kohast alla ja lõpetame kellegi hoovis. Meid aga jälitas sellel momendil aktiivselt Toll.
Saime end pärast mõnehetkelist seiklemist tagasi õigele suunale. Järgmine katsumus oli leida õige tee männimetsas - see ei õnnestunud ja tundus et asi on lootusetu, kuni nägime silti Altja 8. Panime Altja poole ajama, pärast järgnevale ristile jõudmist otsustasime tagasi tulla ja KP ka läbi käia, nii igaks juhuks.
Saime end peale seda õige suuna peale tagasi, lendasime legendi ja instrumentide järgi:
Kurv nr 22 peale KP2 jäi meile märkamatuks ja sõitsmine edasi tagasi mitu km kuniks nägime omasid tulemas kogukamas rivis. Asi selge, neile sappa ja edasi. Pärast 15km leidsime üles järje legendist mille järgi liiklejad lendasid. Meil oli vahele jäänud KP2 ja LK1 ning 30 legendil märgitud kurvi. Kuna liialt palju oleks kulunud aega tagasisõitmiseks otsustasime edasi minna.
Kuni SKP'ni peale VP7't oli sõit suht sündmuste vaene, seal aga masinal moto lihtsalt otsustas, et tema enam ei viitsi.
Mis ikka välja, ninapidi kapoti alla ja kiikama. Selge säde läks kusagile jalutama. Lammutame üht teist ja kolmandat kuni jõuame tõdemuseni: Jagaja rootor ühtlase keerutamise asemel vaid veidi liigutab end nagu pohmas soomlane tolli järjekorras. Ühelepoole ja teiselepoole aga mitte ühtegi täisringi.
Asi selge läks Alfa nööriotsas ralli lõpu poole - kus sai ka lõpetamise "piiks" ära tehtud.
Järgmiseks aitasid kaasvõistlejad Granadas meid välja ja saime ka kaetud ära ülejäänud Lisakatsed.
Sealt tagasi "motelli" kus kõik ülejäänud üritus sai väsimust väljamagades lõpuni viidud.
Egas hommikul polnud elul häda midagi, säravas päikeses paistis isegi buldooserit ootav nõukaaegne läbulaager suht positiivses varjundis.
Kaasvõistleja Heikson võttis meid Alfaga nööri otsa ja sikutas kenasti 80km kohta kuhu Alfa ka talvituma jäi. Kuna veel järgise 150km sõitmine sleppis oleks olnud puhas enesepiinamine.
Sai siis GAZ'iga lennatud mööda teid Rakverre, sealt krabasime peale paari tibi ja edasi Tallinna suunas. Jõulähtme kanti olid noored urbaniseerunud tibid juba nii ära hirmutatud, et otsustasid lahkuda meie meeldivast seltskonnast.
Supp tahtis kangesti Maardusse, seal aga kohtasime tanklas ühte suht kena Pobedat. Vaatasime massina iga nurga alt üle ja läksime edasi.
Kodanik Marko "supp" Kupits oli koju jõudnud. Jäi üle vaid Heiksoniga minna parkida tema loom ja võtta vastu konnasööja, et sellega käia korra ära Sauel. Poolel teel Mähele otsustas aga tema sinine elukas, et tal kõht tühi ning vaja diislit juurde. Eks tal oli magu tühjaks saanud eluvedelikust, tuli lisa tuua. Võtsime aga kanku näpuotsa ja jalutasime konnasööjani. Sai siis Nestest toodud uus eluneste masinasse. Veetsime mõne hetke vedelikku mootorisse ajamisega. Pumbaga sai paaki nii piisav rõhk lükatud, see hüppas plõnni saatel kenasti õigesse kujusse tagasi ja pressis kütuse mootrisse. Egasi liigutasime pensionääri puhkama ära. Nodi ümbes prantslase pirukasse ja Saue poole ajama. Sauel sai Heikson mu Datsuni kastist oma loomakesele uued istmed. Mina aga koju: kell oli 20:00 ja 21:00 vahel. Ralli oli selleks korraks lõppenud.
Tänud korraldajatele hea raja eest. Järgmise korrani...
1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC