19-09-2012, 22:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2012, 22:41 PM ja muutjaks oli h2rra.)
(19-09-2012, 22:00 PM)samodelkin Kirjutas:Gaz 53 esimesed käigukastid tulid sünkronisaatoritega...pärast loobuti, kuna hammasrataste sünkronisaatorid ja kutsikad ei pidanud vastu. Lihtsam oli teha ilma. Nii,et topelt sidur ka Gaz 53 kastiga,kui pole nii vilunud et tunnetad mootori pöördeid ja ilma sidurita vahetad käikusi üles ja alla.(19-09-2012, 20:42 PM)enta Kirjutas: ... söimu ma ei karda.
Sa hakkad ise sõimama, kui käigud suure ragina saatel sisse hakkavad minema...!
Sul tuleb topeltsidurdamist nüüd harjutama hakata. Nii üles, kui allapoole vahetades. Jõudu!

Kui tahad käigukastist väljavõtteks pumpa panna siis väljavõtted on erinevad ja ei sobi ka kinnituselt. 51 on sirgete hammastega ...53 aga viltuste hammasatega
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA