22-09-2012, 10:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2012, 11:37 AM ja muutjaks oli phyl.)
(22-09-2012, 02:14 AM)Mahno Kirjutas: Plokisoojendusega ajad sa T40 mootori juures soojaks loomulikult õli. Mida muud sa seal soojaks ajada saakski? Leeklamp on tore asi, aga kui temaga ettevaatlik pole siis "sauna paned, küla läheb". Elektri peamine eelis on mugavus. Paned pistikusse ja lähed tuppa.
Mis puutub sellesse, et 24V vatid kuidagi suuremad on, kui 12V vatid... Watt on volt korda amper. 24 v süsteemis on tõesti voolutugevus väiksem ja võib kasutada peenemat juhet. Kui sa LED valgustitest räägid, siis kuna LED põleb nagunii ca 3V peal, siis vahet pole mis toitepinget sa kasutad, laternas paiknev toide kisub nagunii toite alla 3V peale.
Tõesti on vahed LED valgustite puhul samade tarbitavate vattide juures sõltuvalt kasutatava LEDi tüübist.
Aga kui sa tõesti kibe käsi uuema elektroonika T40 külge riputamise alal oled, siis pole sulle seda vaja seletada. Samas mina ei ole kindel, et sisuliselt kiviaegse masina ristamine ja radikaalne ümberehitamine mõistlik tee minemiseks on. Tee sa selle T40ga mida tahad, moodsat masinat sa ei jõudluse, mugavuse ega ergonoomika mõttes temast ei saa. Oma aja laps ta on ja selleks ta jääb - ja selles kontekstis pole ta ju halb masin.
Mis puudutab sobivat starterit või selle puudumist - kui muu ei aita, mähi 12V starter ringi
Mootsat masinat T-40 ei tee selles on sul õigus ja selle vastu ma ei vaidle. Kuid minu vajadused suudab see "kiviagne" masin rahuldada

Lampide kohapealt ei soovi LED valgusteid kasutada vaid hoopis xenoneid kus on voolutugevus võrdne juba kõrgepingega (seda muidugi xenoni plokist edasi mitte plokki sisse tulev vool), ja saab pookida külge ka muid elektrilisi vidinaid. Näidikute välja vahetamine ja selline muu tegevus on suhteliselt lihtne. (palju neid näidikuid T-40 üldse on?)
Mähkimise kohapealt olen ma natuke rumal ja siit ka küsimus, kas on võimalik mähkida 12v starter 24v peale? (muidugi uuematüübi oma) Kui on võimalik siis ma pean hakkama pommima elektrimootorite mähkijaid.
(22-09-2012, 10:42 AM)muska71 Kirjutas:(22-09-2012, 02:14 AM)Mahno Kirjutas: Plokisoojendusega ajad sa T40 mootori juures soojaks loomulikult õli. Mida muud sa seal soojaks ajada saakski? Leeklamp on tore asi, aga kui temaga ettevaatlik pole siis "sauna paned, küla läheb". Elektri peamine eelis on mugavus. Paned pistikusse ja lähed tuppa.
Karterisse spiraal sisse,pesumasinate parandajate käest saadaval mõnikümmend €,boileri spiraalid ka võimalik panna.Karteir soojenduse käivitamiseks taimer mille paned õhtul taha ja hommikul astud garaazi ja annad ainult starterit.Milleks teha oma elu keeruliseks ja ohtlikuks lahtise tule ja leeklambiga?Aasta tagasi jagasid sama soovitust mulle siin teised kasutajad ja olen igati rahul.
Jätame selle õli soojendamise kuna see ei ole probleem ega teema vaid teemast mööda jutt, kuid kui kellegil süda kripeldab nn plokisoojenduse ehituse nõuannete jagamise üle siis võib teha alati vastava teema.
Come to the dark side, we have cookies!