24-09-2012, 17:16 PM
phyl, teoorias oled Sa tugev, ei hakka vaidlema. Ühele asjale juhiks siiski tähelepanu. Miks on D-240 ja D144 pihusti otsad erinevate aukude arvuga? Aga sellepärast, et neil on erinev põlemiskambri kuju ja vastavalt sellele on ka aukude arv ja aukudest väljuva kütusejoa nurk erinev. Kui Sa vahetad need otsed ära, siis on garanteeritud mootori sinine suits või vine. Vale otsaga heitgaase selgeks ei saa. Põlemiskambri konstrueerimisega on vaeva nähtud päris palju.
Ning praktika ja elukogemus on näidanud, et see paar hobust, mis kruvimisega juure saad, ei ole sugugi määrav. Pigem hakkab see hiljem segama. Pidevalt näppe pidi mootoris olek ei ole sugugi meeldiv, juhul kui see pole taotluslik.
Ma ei taha öelda, et Sa midagi valesti teed, ei. Kui huvi on, anna minna.
Ning praktika ja elukogemus on näidanud, et see paar hobust, mis kruvimisega juure saad, ei ole sugugi määrav. Pigem hakkab see hiljem segama. Pidevalt näppe pidi mootoris olek ei ole sugugi meeldiv, juhul kui see pole taotluslik.
Ma ei taha öelda, et Sa midagi valesti teed, ei. Kui huvi on, anna minna.