24-09-2012, 18:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2012, 18:21 PM ja muutjaks oli metsakohin.)
Ei keela kedagi katsetamast, sest looduse poolt on määratud, et isane isend õpib ainult omadest vigadest, mitte teiste omadest.
T-40-ga järgi proovitud ja lausa kaks korda. Tegu oli reaspumbaga isendiga, pumbast nii pöörded, kui kütus peale keeratud. Mõnus oli lasta, kiirust korralikult, jõudu ehk väänet ka, ainult must pilv järel kui vähegi lapatsit puutusid. Rõõmu oli seni, kuni tükeldas ühe kolvi koos sõrmega molekulideks, ega hülski enam kasutada ei kõlvanud, sama kepsuga. Juhtus see kõige ebasobivamal kohal, ikka keset suurt maanteed.
Teisel korral ei pidanud jaotushammasrattad vastu. Tegemist ei olnud muidugi tutika mootoriga, seega katsetage julgelt. Sealtmaalt seisab reaspump ilusti riiulis ja piisab plommitud pöörispea poolt pakutud hobustest küll.
Muide silindripea kinnituspoldid on ausad, need peavad julgelt vastu mis iganes katsetustele, järele annab ikka alumiiniumist silindripea. Kes vähegi neid näinud peaks olema näinud läbilöögi kohti. Kapitaalis sobitati see ebatäpsus teada-tuntud töövõtetega. Hülss oma kohale, pea ka, siis puidust klots ja lõpuks kuvaldaga veidi aidata.
Igastahes edu katsetajatele ja ärge võtke ühtki soovitust isiklikult. Kapott võiks ikka peal olla, pärast juppe lähemalt otsida.
--------------------------
Vabandust, kustutama ei hakka, aga see postitus pole üldse teemasse.
T-40-ga järgi proovitud ja lausa kaks korda. Tegu oli reaspumbaga isendiga, pumbast nii pöörded, kui kütus peale keeratud. Mõnus oli lasta, kiirust korralikult, jõudu ehk väänet ka, ainult must pilv järel kui vähegi lapatsit puutusid. Rõõmu oli seni, kuni tükeldas ühe kolvi koos sõrmega molekulideks, ega hülski enam kasutada ei kõlvanud, sama kepsuga. Juhtus see kõige ebasobivamal kohal, ikka keset suurt maanteed.
Teisel korral ei pidanud jaotushammasrattad vastu. Tegemist ei olnud muidugi tutika mootoriga, seega katsetage julgelt. Sealtmaalt seisab reaspump ilusti riiulis ja piisab plommitud pöörispea poolt pakutud hobustest küll.
Muide silindripea kinnituspoldid on ausad, need peavad julgelt vastu mis iganes katsetustele, järele annab ikka alumiiniumist silindripea. Kes vähegi neid näinud peaks olema näinud läbilöögi kohti. Kapitaalis sobitati see ebatäpsus teada-tuntud töövõtetega. Hülss oma kohale, pea ka, siis puidust klots ja lõpuks kuvaldaga veidi aidata.
Igastahes edu katsetajatele ja ärge võtke ühtki soovitust isiklikult. Kapott võiks ikka peal olla, pärast juppe lähemalt otsida.

--------------------------
Vabandust, kustutama ei hakka, aga see postitus pole üldse teemasse.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!