25-09-2012, 01:14 AM
(24-09-2012, 17:16 PM)Daff Kirjutas: phyl, teoorias oled Sa tugev, ei hakka vaidlema. Ühele asjale juhiks siiski tähelepanu. Miks on D-240 ja D144 pihusti otsad erinevate aukude arvuga? Aga sellepärast, et neil on erinev põlemiskambri kuju ja vastavalt sellele on ka aukude arv ja aukudest väljuva kütusejoa nurk erinev. Kui Sa vahetad need otsed ära, siis on garanteeritud mootori sinine suits või vine. Vale otsaga heitgaase selgeks ei saa. Põlemiskambri konstrueerimisega on vaeva nähtud päris palju.
Ning praktika ja elukogemus on näidanud, et see paar hobust, mis kruvimisega juure saad, ei ole sugugi määrav. Pigem hakkab see hiljem segama. Pidevalt näppe pidi mootoris olek ei ole sugugi meeldiv, juhul kui see pole taotluslik.
Ma ei taha öelda, et Sa midagi valesti teed, ei. Kui huvi on, anna minna.
Noo selle pihustus nurga kohta ma uurisin väheke (5 minutit raamatu lugemist

Muidugi on kõrgsurve pumpade erinevus ka, kuid siin ma ei viitsi lihtsalt detailidesse langeda. Tehasest on T-40 nele peale pandud ka rida(kolb) pumpasid.
Pihustus nurka möödetakse ainult eelpõlemis kambriga isenditel ehk siis nt: D-50 mootoril on see 23-27 kraadi.
Loogika kohaselt on see vine ja suits mis sumpast tuleb põlematta kütus või siis si...ti põlenud kütus. 4 otsaga pihusi peaks just paremini pihustama tolmuks ja õhumolekulidel peaks olema rohkem võimalusi seguneda kütte molekulidega ergo mootorit ei saa seadistada enam D-37E seadete järgi vaid peab seadistama oma meelte järgi.
Krt see jutt on muidugi teemast väljas aga imelik oleks teha uus teema sellise asja kohta ka.
Come to the dark side, we have cookies!