01-10-2012, 19:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2012, 20:12 PM ja muutjaks oli Envir.)
Noh kui küsiti isearetuse kohta: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=37566
Mul on jah ise tehtud esirippsüsteem. Mõõtudele vastav, kasutuses kolmnurgaga. Talvel lükkab sahka ja suvel on teemas näidatud klots hüdrotõstukile vastukaaluks ette haagitud. Selleks, milleks ta tehtud sai, on küllaga ära teinud. Võiks veel võibolla tugevdused tagakäistele viia, aga on ka niisamuti ausalt käinud.
Nii ennem kui pärast tegemist olen uurinud tehases tehtud kasutatud esi-ripikute müügikuulutusi. Neid on ikka olnud mitmesuguse hinna kui konstruktsiooniga. Minu arvates mõned kehvemad, aga mõned ka kindlasti paremad kui minu omad. Kokkuvõttes arvan, et tegelikult tasuks tegemisel snitti võtta mõne tehase esi-ripiku pealt: mõni konstruktsioon on ikka üsna ratsionaalne nii materjali mahukuselt kui ka konstruktsiooni nutikuselt. Ja egas siis vist ikka päris ilmaasjata lääne lahendustel kaks paralleelset tõstesilindrit ole - eks annab võitu nii mõõtmetes kui töökäigus.
Samas ega latid-silla-alt-läbi konstrui on ka üsna hea
Mõnelgi tehase poolt MTZ jaoks pakutavatel tekib minu silmis küsimus, et muidu tõenäoliselt jõudu ja töökäiku küll, aga kas raami kinnitus ikka nõrgaks ei jää.
Mul on jah ise tehtud esirippsüsteem. Mõõtudele vastav, kasutuses kolmnurgaga. Talvel lükkab sahka ja suvel on teemas näidatud klots hüdrotõstukile vastukaaluks ette haagitud. Selleks, milleks ta tehtud sai, on küllaga ära teinud. Võiks veel võibolla tugevdused tagakäistele viia, aga on ka niisamuti ausalt käinud.
Nii ennem kui pärast tegemist olen uurinud tehases tehtud kasutatud esi-ripikute müügikuulutusi. Neid on ikka olnud mitmesuguse hinna kui konstruktsiooniga. Minu arvates mõned kehvemad, aga mõned ka kindlasti paremad kui minu omad. Kokkuvõttes arvan, et tegelikult tasuks tegemisel snitti võtta mõne tehase esi-ripiku pealt: mõni konstruktsioon on ikka üsna ratsionaalne nii materjali mahukuselt kui ka konstruktsiooni nutikuselt. Ja egas siis vist ikka päris ilmaasjata lääne lahendustel kaks paralleelset tõstesilindrit ole - eks annab võitu nii mõõtmetes kui töökäigus.
Samas ega latid-silla-alt-läbi konstrui on ka üsna hea
