07-01-2004, 17:53 PM
Ma usun, et politsei valdav enamus tunneb
125 ccm mootoreid. Samas on ülimalt kahtlane,
kas ta tunneb ära vanemaid haruldasemaid
sõiduriistu.
1. Sachs\'i 98 ccm mootor, millega 1930tel
käisid paljud kergmootorrattad. Reeglina
olid need pedaalidega ja kahe ketiga rattad
(kickstarteriga tehti vähe isendeid), mis
meenutavad veidi suuremat punnvõrri. 1940tel
valmistas kiievlase tehas sama idendit K-1-B
mudeli all.
Tänavapildist kadusid need isendid 1960tel
(lõplikult 1970tel), saada ei olnud ei
mootorijuppe ega ka rehve. Seda hoolimata,
et 1930-40tel olid need ülilevinud.
2. Suuremad kui 50 ccm jalgratta abimootorid.
Kinnitatakse reeglina jalgrattaraami külge.
Nii esiratta rummuga ühes tükis ÖWA, MAW ja
paljud teised 1930-50te mootorid on säärased.
Parimat,
Valdo
125 ccm mootoreid. Samas on ülimalt kahtlane,
kas ta tunneb ära vanemaid haruldasemaid
sõiduriistu.
1. Sachs\'i 98 ccm mootor, millega 1930tel
käisid paljud kergmootorrattad. Reeglina
olid need pedaalidega ja kahe ketiga rattad
(kickstarteriga tehti vähe isendeid), mis
meenutavad veidi suuremat punnvõrri. 1940tel
valmistas kiievlase tehas sama idendit K-1-B
mudeli all.
Tänavapildist kadusid need isendid 1960tel
(lõplikult 1970tel), saada ei olnud ei
mootorijuppe ega ka rehve. Seda hoolimata,
et 1930-40tel olid need ülilevinud.
2. Suuremad kui 50 ccm jalgratta abimootorid.
Kinnitatakse reeglina jalgrattaraami külge.
Nii esiratta rummuga ühes tükis ÖWA, MAW ja
paljud teised 1930-50te mootorid on säärased.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18