Vana disla küttetoru tegemine?
#3

Pihusti ja piduritoru on ikka kaks erinevat asja, surved on eri suurusjärkudest. Ja liitmikega pole seal miskit teha, toru ikka ühes tükkis (ja sama pikk teistega!) ja oluliselt kangemast materjalist kui pidurite vask.

Scaniale sai valmis torust painutatud, pakuti ka võimalust eritellimusel toru teha, aga pakkuja oli ikka samane Karla...
Huvitav, mis seal nii erilist on, toru mõõt, mutrid, keermed?
Aga katki lähevad ikkagi kinnitus vigadest: klamber lahti, tihendus-leevendus materjal vahelt kadunud, toru pinges, vms.


Vasta


Sõnumeid selles teemas
Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: ryblik1 - 01-10-2012, 14:52 PM
RE: Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: nustu826 - 02-10-2012, 20:05 PM
RE: Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: hulgus - 02-10-2012, 20:54 PM
RE: Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: stennadi - 02-10-2012, 21:19 PM
RE: Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: ryblik1 - 02-10-2012, 22:42 PM
RE: Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: dad - 03-10-2012, 09:01 AM
RE: Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: aavu - 03-10-2012, 09:07 AM
RE: Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: v6sa - 03-10-2012, 09:17 AM
RE: Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: ryblik1 - 03-10-2012, 13:33 PM
RE: Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: v6sa - 04-10-2012, 09:06 AM
RE: Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: korvimees - 03-10-2012, 13:46 PM
RE: Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: nustu826 - 03-10-2012, 21:00 PM
RE: Vana disla küttetoru tegemine? - Autor: metsakohin - 03-10-2012, 22:43 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne