04-10-2012, 09:06 AM
(03-10-2012, 13:33 PM)ryblik1 Kirjutas:
Ei ole nagu nii lihtne see asi et romulast või nii...
Chevy , oldsmobile toodetud 5,7D mootoriga. aastaks on 1981. isegi enam tellida ei saa seda asja, vot nii. Romula.... pole sellist romulat veel näinud kus 5,7d nurgas vedeleks.
...
Kui see on vastuseks minu postitusele, siis said valesti aru. Ma ei usu, et Oldsmobile oma mootoril kasutas kõigist teistest olemasolevatest erineva keermega mutreid oma kõrgsurvetorudel. Kuigi, ega see välistatud ju ei ole...
Minu mõte oli minna romula torukasti/riiulit/hunnikut revideerima, oma vidinad näpuvahel ja sealt valida sobivate otstega ja lähedase pikkusega toru. Olen endiselt seisukohal, et mõnesentimeetrisest pikkuse erinevusest tingitud pritsehetke millisekundine hilistus on kulunud mootori puhul teisejärguline probleem.
Restaureeritud mootori puhul on teine asi ja ülalkirjeldatu ei kõlba põhimõtteliselt.

Kõnealused torud on tõmmatud terastorud, kuid materjal on vähe parem (tugevam ja jäigem), kui suvaline toru.
Huvitav, mis maailmast tellitud toru ka maksta võiks koduuksele tooduna?
