06-10-2012, 16:59 PM
Enne, kui räägid, kontrolli.
Alumisel pildil olev sõiduk pole kunagi naftaväljadel ega kusagil mujal kasutusel olnud. See oli ainueksemplariks jäänud prototüüp nimega Zil-132, mis loodi Zili tehases kõrgendatud läbivusega autode teemat uurides.
Toodeti 1960. aastal, kasutas toona prototüübi staatuses olnud Zil-131 kabiini ja esiosa. Jõuallikaks Zil-375, hilje kombineeriti mootor automaatkäigukastiga.
Autol puudus täielikult vedrustus, selle aseianena toimisid rehvid. Normaalsete sildade asemel olid pardaülekanded, neist iga juurde läks oma kardaan.
Zil põles ära tulekahjus 1962. aasta septembris.
Rohkem lugemist: Jevgeni Kotškov "Nõukogude armee salajased autod", kirjastus Jauza, 2011, lk 120-123.
Alumisel pildil olev sõiduk pole kunagi naftaväljadel ega kusagil mujal kasutusel olnud. See oli ainueksemplariks jäänud prototüüp nimega Zil-132, mis loodi Zili tehases kõrgendatud läbivusega autode teemat uurides.
Toodeti 1960. aastal, kasutas toona prototüübi staatuses olnud Zil-131 kabiini ja esiosa. Jõuallikaks Zil-375, hilje kombineeriti mootor automaatkäigukastiga.
Autol puudus täielikult vedrustus, selle aseianena toimisid rehvid. Normaalsete sildade asemel olid pardaülekanded, neist iga juurde läks oma kardaan.
Zil põles ära tulekahjus 1962. aasta septembris.
Rohkem lugemist: Jevgeni Kotškov "Nõukogude armee salajased autod", kirjastus Jauza, 2011, lk 120-123.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!