07-10-2012, 20:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-10-2012, 20:40 PM ja muutjaks oli nustu826.)
Haagisekonksu koha pealt - peaksid viima munaka natukene rohkem väljapoole(tagumistest ratastest tahapoole). Pööramisnurk on parem. Omal kogetud. Haagiseks kasutan ehituskeskusest ostetud pöörava esisillaga laokäru, mis ümber tehtud ühe silla peale.
Põkale on ette ehitet sahk lume lükkamiseks. Lisaks saab aeg - ajalt kasutada omatehtud nn. "reha" maapinna(ja sambla) silumiseks. Samuti kasutan vanakooli hobuse vedrusahka(või kuidas seda nüüd kutsutaksegi) (aia)maapinna pehmendamiseks kevadel
Plaanis on metsaveokäru ja väljaspool kasti asuv difrilukk(asjad olemas), et pidamist rohkem oleks. Ketid on juba ammu olemas... Vahepeal käis läbi ka oid, et teha 4wd-ks, aga see eeldaks niiduki eemaldamist. Samas lume lükkamiseks pole niidukit vajagi... Seega plaan jääb.
Ise olen enda põkaga ülimalt rahul.
Trakats on Jonsered 2115A
Põkale on ette ehitet sahk lume lükkamiseks. Lisaks saab aeg - ajalt kasutada omatehtud nn. "reha" maapinna(ja sambla) silumiseks. Samuti kasutan vanakooli hobuse vedrusahka(või kuidas seda nüüd kutsutaksegi) (aia)maapinna pehmendamiseks kevadel
Plaanis on metsaveokäru ja väljaspool kasti asuv difrilukk(asjad olemas), et pidamist rohkem oleks. Ketid on juba ammu olemas... Vahepeal käis läbi ka oid, et teha 4wd-ks, aga see eeldaks niiduki eemaldamist. Samas lume lükkamiseks pole niidukit vajagi... Seega plaan jääb.
Ise olen enda põkaga ülimalt rahul.
Trakats on Jonsered 2115A
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.