09-10-2012, 01:42 AM
(08-10-2012, 21:22 PM)Janka Kirjutas: Mina kasutan. Aprilli '12 lõpust saadik.
Ennemalt u.5,4 Nüüd u.4,7 sajale, arvutage ise, kaugele jõuan, eksole...
4,7 L/100-le ei ole pisikese polo jaoks mingi müstiline suurus. See peaks niikuinii kätte tulema.
Ja väita, et autol on mingi pidev ja püsiv keskmine kulu, on ilma kindlat metoodikat järgimata ja kirjeldamata juba eos ebatäpne. Ainuüksi välistemperatuur mõjutab kütusekulu niipalju, et eri perioodide mõõtmistulemused ei ole võrreldavad.
Internet on täis kenasti põhjendatud artikleid, miks magnet sellisel otstarbel ei tööta.
Alustada võib kasvõi siit http://www.fuelsaving.info/magnets.htm
Ja kui kellelegi on teooria vastumeelt, siis praktiliselt poolelt on internet täis magnetite müügipakkumisi, mis teevad selle 35€ maksva tavalistest magnetitest koosneva aktivaatori tegelikuks hinnaks 5€.
Saidi aktiv25 com puhul soovitan ilma teooriasse laskumata tähelepanu pöörata sellele lausele "Kummagi osa sees on rida magneteid, mis paiknevad erilises(patenteeritud) asendis,"
Jättes tähele panemata nüansi, et erinevus kütusetoru läbimõõdus mõjutab koheselt ka magnetite asendit, siis igatahes tuleb siit välja, mislaadi patendiga üldse on tegemist!! Mitte seadme efektiivsuse patent, vaid mingisse seadmesse paigutatud magnetite asendi patent.
See on umbes nagu kuke muna, mis on eriline sellepoolest, et tal on ümar ots terav ja terav ots ümar :p