10-10-2012, 00:18 AM
Nuvott ei tea ma, mis minu käru pumba sees peitub ja mis mitte...
Pole olnud tarvidust sinna järelekaemiseks sisse pugeda. Piltisid ka kuskilt ehitusest ei leia.
Aga ajame siis natuke arvudega päid suitsema
.
Katse 1!
Oktoobri lõpp 2011.
Leedus 553 km, juurde 30 l.
Poolas 740 km, juurde 36,32 l.
Saksas spido 666 km, tankisin juurde 15,07 l, spido jätsin nullimata.
Fra's 902 km, juurde 35 l.
Fra's 694 km, juurde 35 l.
Kohale jõudes spido 239 km
--------------------
*Eesti-Läti-Leedu, eesti kütus Viljandi Centrumi Uno-X (Alexela):
Täiesti rahulik kulgemine, max. lubatud kiiruse juures 90-100 km/h.
Ei mingeid tõmblemisi ega möödasõite.
100 x 30 = 3000 /553 = 5,42 l sajale
*Leedu-Poola, leedu kütus Kalvarija Statoil:
Poolas täielik košmaar. Varssavit läbisin poolteist tundi, keskpäev, tipptund.
Palju kiirendamisi (möödasõidud) ja mahapidurdamisi, teeremondid, fooride taga tühikäigul
tiksumised jne... Üliagressiivne stiil.
100 x 36,32 =3632 / 740 = 4,91 sajale
*Poola-Saksa-Fra, poola kütus Statoil + saksa kütus Esso:
Kiirteel 120-130 km/h, põhjagaasiga kiirendamised. Agressiivne stiil.
Saksas tankisin vaid 15,07 liitrit (hind!), spidokat ei nullinud.
100 x (15,07 + 35) = 5007 / 902 = 5,55 sajale
*Prantsusmaal, fra kütus mingi suva supermarketi tankla:
Üsnagi agressiivne sõit, põhjagaasiga kiirendused, möödasõidud, kiirteedel 120km/h
100 x 35 = 3500 / 694 = 5,04 sajale
__________________________
Kokku 2889 km-se vahemaa läbimiseks kulunud 151, 39 liitrit.
Liin: Viljandi EST - Dax FRA.
___________________________
Katse 2!
Aprill 16, 2012
Kopeerisin oma teksti ühest teisest foorumist:
Vidin pole veel kohale jõudnud, kuid sellest hoolimata pressisin täna taas paagi täis. Elu nõudis nii lihtsalt.
Masinaks on endiselt VW Polo '91, mootoriks 1,4D millel võimsust 35kW.
Viimase tankimisvahe kuluks oli 5,45...5,46 liitrit sajale. Läbisin 656 km, tankisin 35,8 liitrit.
Sellest mahust on sõidetud u. 400 km maanteel, ülejäänu linnas.
Kütus eestimaine unoiksist tangitu.
Miks see viimane lause vajalik oli? Selleks, et kütusel ja kütusel on vahe. Hakatuseks kasvõi värvi poolest.
Alexela ketis müüdav on värvilt läbipaistev, teda võib vist valgeks nimetada.
Leedust ostetu näiteks aga kollane.
!!!Vaadake kulu leedu kütusega eelmisest lõigust
____________________________________
Katse 3! Magnetitega.
Aprill 29, 2012
Kütusepaagi maht on tehase andmetel 42 liitrit.
Päris tilgatumaks pole mul seda kombeks sõita, loogiline mille pärast, eksole.
Venitasin taastankimisega omas mõistuses üsna pikalt, aga nagu alati selgus selgi korral, et oleks võinud ju veel sõita...
Läbisõit 715km.
Hetk tagasi mahtus paaki 37,57 liitrit Alexela kütust.
100X37,57´= 3757
3757/715 = 5,2545
___________________________________
Katse 4! Magnetitega
Mai 7, 2012
Paaki mahtus 30,08 liitrit diislit.
Ja eelnevalt olin sõitnud vaid 644 km.
Lihtne arvutus eelmises postituses oleva valemi põhjal annab kuluks, võta või jäta, kõigest 4,67 liitrit saja km kohta.
___________________________________
Rohkem pole mul siia midagi lisada, kui et kulu on siiani tiirelnud 4,7 liitri ümber. Kübe sinna-kübe tänna. Ja seda Eestis, meil müüdava solgiga.
Käidud sai ka ring Soomes, kus nii mõnigi sadakond kilti oli vaja kiirteel sõita ja polnud peale todagi reisi midagi katastroofilist lahti. 120 km/h seal siis lubatud.
Üle viie lihtsalt ei tule ja kõik. Põhjagaasiga paak tühjaks vuristada, siis tuleks. Selleks peab jälle saksa minema
...
Pole olnud tarvidust sinna järelekaemiseks sisse pugeda. Piltisid ka kuskilt ehitusest ei leia.
Aga ajame siis natuke arvudega päid suitsema

Katse 1!
Oktoobri lõpp 2011.
Leedus 553 km, juurde 30 l.
Poolas 740 km, juurde 36,32 l.
Saksas spido 666 km, tankisin juurde 15,07 l, spido jätsin nullimata.
Fra's 902 km, juurde 35 l.
Fra's 694 km, juurde 35 l.
Kohale jõudes spido 239 km
--------------------
*Eesti-Läti-Leedu, eesti kütus Viljandi Centrumi Uno-X (Alexela):
Täiesti rahulik kulgemine, max. lubatud kiiruse juures 90-100 km/h.
Ei mingeid tõmblemisi ega möödasõite.
100 x 30 = 3000 /553 = 5,42 l sajale
*Leedu-Poola, leedu kütus Kalvarija Statoil:
Poolas täielik košmaar. Varssavit läbisin poolteist tundi, keskpäev, tipptund.
Palju kiirendamisi (möödasõidud) ja mahapidurdamisi, teeremondid, fooride taga tühikäigul
tiksumised jne... Üliagressiivne stiil.
100 x 36,32 =3632 / 740 = 4,91 sajale
*Poola-Saksa-Fra, poola kütus Statoil + saksa kütus Esso:
Kiirteel 120-130 km/h, põhjagaasiga kiirendamised. Agressiivne stiil.
Saksas tankisin vaid 15,07 liitrit (hind!), spidokat ei nullinud.
100 x (15,07 + 35) = 5007 / 902 = 5,55 sajale
*Prantsusmaal, fra kütus mingi suva supermarketi tankla:
Üsnagi agressiivne sõit, põhjagaasiga kiirendused, möödasõidud, kiirteedel 120km/h
100 x 35 = 3500 / 694 = 5,04 sajale
__________________________
Kokku 2889 km-se vahemaa läbimiseks kulunud 151, 39 liitrit.
Liin: Viljandi EST - Dax FRA.
___________________________
Katse 2!
Aprill 16, 2012
Kopeerisin oma teksti ühest teisest foorumist:
Vidin pole veel kohale jõudnud, kuid sellest hoolimata pressisin täna taas paagi täis. Elu nõudis nii lihtsalt.
Masinaks on endiselt VW Polo '91, mootoriks 1,4D millel võimsust 35kW.
Viimase tankimisvahe kuluks oli 5,45...5,46 liitrit sajale. Läbisin 656 km, tankisin 35,8 liitrit.
Sellest mahust on sõidetud u. 400 km maanteel, ülejäänu linnas.
Kütus eestimaine unoiksist tangitu.
Miks see viimane lause vajalik oli? Selleks, et kütusel ja kütusel on vahe. Hakatuseks kasvõi värvi poolest.
Alexela ketis müüdav on värvilt läbipaistev, teda võib vist valgeks nimetada.
Leedust ostetu näiteks aga kollane.
!!!Vaadake kulu leedu kütusega eelmisest lõigust

____________________________________
Katse 3! Magnetitega.
Aprill 29, 2012
Kütusepaagi maht on tehase andmetel 42 liitrit.
Päris tilgatumaks pole mul seda kombeks sõita, loogiline mille pärast, eksole.
Venitasin taastankimisega omas mõistuses üsna pikalt, aga nagu alati selgus selgi korral, et oleks võinud ju veel sõita...
Läbisõit 715km.
Hetk tagasi mahtus paaki 37,57 liitrit Alexela kütust.
100X37,57´= 3757
3757/715 = 5,2545
___________________________________
Katse 4! Magnetitega
Mai 7, 2012
Paaki mahtus 30,08 liitrit diislit.
Ja eelnevalt olin sõitnud vaid 644 km.
Lihtne arvutus eelmises postituses oleva valemi põhjal annab kuluks, võta või jäta, kõigest 4,67 liitrit saja km kohta.
___________________________________
Rohkem pole mul siia midagi lisada, kui et kulu on siiani tiirelnud 4,7 liitri ümber. Kübe sinna-kübe tänna. Ja seda Eestis, meil müüdava solgiga.
Käidud sai ka ring Soomes, kus nii mõnigi sadakond kilti oli vaja kiirteel sõita ja polnud peale todagi reisi midagi katastroofilist lahti. 120 km/h seal siis lubatud.
Üle viie lihtsalt ei tule ja kõik. Põhjagaasiga paak tühjaks vuristada, siis tuleks. Selleks peab jälle saksa minema
